بارندگی های لرستان مخرب و سیل آسا نیست

مدیر کل هواشناسی لرستان گفت :بارندگی ها متناوب است و سیل آسا نیست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بهروز مرادپور گفت : بارندگی های هفته پیش رو مخرب و سیل آسا نیست و مردم نگرانی از این جهت نداشته باشند .

وی با بیان این مطلب که بارندگی ها بصورت متناوب همه استان را در بر خواهد گرفت،گفت: بارش ها برای لرستان نه تنها مخرب نیست بلکه بسیار امید بخش است.

مدیر کل هواشناسی لرستان تصریح کرد : بیشترین بارندگی در مناطق شرق پلدختر،دورود،سپیدشت و جنوب خرم آباد خواهد بود .

وی افزود: به دلیل اینکه تا پیش از این سامانه بارش زا قوی را استان تجربه نکرده و زمین سیراب نیست بنابراین میزان بارندگی ها جای نگرانی دال بر سیل آسا بودن ندارند.

بهروز مرادپور با تاکید بر تمهیدات لازم برای برخی مناطق ،گفت: آبگرفتگی معابر و جاری شدن آب به برخی منازل مسکونی که در بستر رودخانه ها قرار دارند دور از ذهن نخواهد بود.

 لازم به ذکر است پیش بینی هواشناسی از ورود سامانه بارشی زایی به کشور خبر می دهد که در برخی مناطق بارش های ناشی از آن بالغ بر صد میلیمتر خواهد بود رقمی که مردم را با نگرانی سیل آسا بودن آن مواجه کرده است .

سال ۹۸ سامانه بارش زا مشابه ای برخی شهرهای لرستان از جمله پلدختر را با سیل ویرانگری مواجه کرد که لرستان را از حیث زیر ساخت ها سال ها به عقب برد و اکنون با شنیدن میزان بارندگی های پیش رو دلنگرانی در این استان افزایش پیدا کرده و اکنون مدیر کل هواشناسی لرستان از بی خطر بودن این بارش ها خبر می دهد .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1583713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =