۲ نفر
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
۵ قدم برای آموزش سئو پیشرفته در منزل

آیا برای یادگیری سئو به یک روش کاملا انعطاف پذیر و راحت نیاز دارید؟

سئو سایت در باور بسیاری از دوستان کاری بسیار سخت و فوق حرفه ای است اما درواقع اینطور نیست. من در سایت خودم و سایت های بزرگ دیگری مثل وبین سئو، متمم، چطور و دیجیکالا این کار را انجام داده ام و می توانم به شما این اطمینان را بدهم که شما هم می توانید فقط با رعایت قوانین ساده و الگوریتم های گوگل به نتایج برتر گوگل برسید.

چرا بیشتر در مورد گوگل صحبت می کنیم؟ آیا فقط سئو برای گوگل است؟

موتورهای جستجو مختلفی وجود دارد مثل Google، Yahoo، Bing و...  اما به دلیل آمار استفاده بالای گوگل مخصوصا در ایران سئو را بیشتر برای موتور جستجو گوگل انجام می دهند و مسئله مهم تر اینکه قوی ترین موتور جستجو گوگل است و اگر شما سئو سایت را برای گوگل انجام دهید در موتورهای جستجو دیگر هم به نتایج برتر خواهید رسید.

شما می توانید با همین ۵ قدم ساده آموزش سئو پیشرفته وبین سئو شروع به بهینه سازی سایت خود یا مشتریانتان بپردازید و همچنین اگر نیاز به مشاوره سئو حرفه ای داشتید می توانید با شماره مستقیم (۰۲۵۳۲۹۱۲۹۲۰) ما در وبین سئو تماس بگیرید. خب قبل از اینکه به سراغ یادگیری سئو با وبین سئو بریم کمی در مورد خودم می خواهم با شما صحبت کنم. همراهان همیشگی محمد نصیری کارشناس سئو و مدیر بهترین وبسایت آموزش سئو (webinseo.com)؛ به هیچ عنوان از یادگیری سئو نترسید که آیا من میتونم یا نه! دانش سئو همراه با تجربه و خلاقیت می تواند وضعیت مالی شما را دگرگون کند. دانش سئو را می توانید با استفاده نکاتی که در ادامه خواهم گفت فرابگیرید و تجربه سئو را هم می توانید با مراجعه به سایت وبین سئو بدست بیاورید.

در نظر داشته باشید که یکی از روش های پولسازی از طریق اینترنت همین سئو است. براساس آمار سایت digital marketing institute سئو سایت یکی از پردرآمدترین شغل های دیجیتال مارکتینگ است. پس وقتی دارید این مطلب را مطالعه می کنید حتما تصمیم بزرگی گرفته اید و مسیر درستی را انتخاب کرده اید.

شما با یادگیری سئو می توانید از روش هایی که سایت های بزرگ مثل وبین سئو، بیتوته، نمناک، دیجیاتو و... کسب درآمد کرده اند شروع به ساخت ثروت کنید.

۱.     اولین قدم باید هدف از سئو سایت را بدانید!

کسب و کارهای اینترنتی اهداف بازاریابی متفاوتی دارند، اما هر شرکتی در نهایت به دنبال کسب درآمد است و این هدف کلی برای سئو سایت نیز هست. خب کاملا مشخص است شما با بهبود سایتتان به وسیله دانش سئو این امکان را به شما می دهد که در نتایج برتر گوگل قرار بگیرید و همین مسئله باعث رشد ترافیک سایت شما می شود و در نهایت افزایش ترافیک باعث افزایش درآمد شما می شود.

قبل از اینکه به طور کامل غرق رویاهای خود با سئو شوید باید عملکرد موتور جستجو گوگل را درک کنید.

سه مرحله اساسی در موتور جستجو گوگل

  • کراول شدن توسط ربات های موتور جستجو (Crawling)
  • طبقه بندی اطلاعات و نتایج جستجو(Indexing)
  • رتبه بندی نتایج جستجو(Ranking)

۵ قدم برای آموزش سئو پیشرفته در منزل

۲.     دومین قدم استاد شدن در تحقیق عبارات کلیدی

برای اینکه به اهداف درست در کسب و کارتان با سئو برسید باید عبارات کلیدی درستی را انتخاب کنید. اگر عبارات کلیدی که مردم جستجو می کنند و با کسب و کار شما مطابقت دارد را انتخاب کنید می توانید سایتتان را در دید افراد زیادی قرار دهید و همین باعث برندینگ شما می شود.

چند نوع عبارت کلیدی داریم که باید برای رسیدن به اهدافتان آنها را بشناسید.

  • عبارت کلیدی کوتاه (Short-tail keyword)
  • عبارت کلیدی متوسط (Mid-tail keyword)
  • عبارت کلیدی طولانی (Longtail keyword)

چند نوع عبارت کلیدی داریم که باید برای رسیدن به اهدافتان آنها را بشناسید. هر چقدر عبارت کلیدی شما طولانی تر باشد هدفمندتر است و تعداد جستجوی آن کمتر می شود اما هدفمند بودن یک عبارت کلیدی بسیار مهم است. این یعنی نشانه گیری دقیق برای رسیدن به اهداف کسب و کارتان یعنی فروش بیشتر!!

مثلا خرید هنذفری، خرید هنذفری بی سیم، خرید هنذفری بی سیم سامسونگ.

تحقیق عبارت کلیدی (Keyword Research)  مهم ترین قدم در سئو سایت است که من بسیار بسیار در دوره های خودم روی آن تاکید دارم و در آموزش سئو وبین سئو و مشاوره سئو همیشه اکثر مشکلات دوستان در این بخش است. البته با کمی تمرین و تحقیق می توان به اهداف جستجو(Search Intent) رسید و با دانستن هدف جستجوی کاربران از یک عبارت کلیدی می توان نتایج شگفت انگیزی را رقم زد.

۳.     تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی را با وبین سئو بدانید!

یکی از روش های بخش بندی سئو، سئو داخلی و سئو خارجی است. حالا چرا این دو اسم انتخاب شده دلیل دارد. به تمام فعالیت های بهینه سازی که در داخل سایت انجام می شود سئو داخلی می گویند و برعکس آن به تمام فعالیت هایی که خارج سایتتان برای سئو انجام می دهید سئو خارجی گفته می شود.

خب مشخص است که سئو داخلی کمی راحت تر از سئو خارجی است چرا تمامی عوامل در دستان شماست از محتوا تا سورس!

اما سئو خارجی یا همان بخش سیگنال های اعتماد سازی که برای گوگل با بک لینک و شایعه سازی، شبکه های اجتماعی و... می فرستید کمی دشوار است. اما خب راه حل هایی هم برای این بخش وجود دارد.

مهم ترین بخش در سئو داخلی چیست؟

خیلی رفقای من تصور می کنند که مهم ترین بخش در سئو داخلی تولید و سئو محتوا است. درست که محتوا و سئو آن بسیار مهم است اما همه چیز نیست. تصور کنید بهترین محتواها را تولید کرده اید اما ربات های موتور جستجو گوگل نمی توانند آن ها را ببینند چه اتفاقی می افتد! انگار که اصلا محتوایی تولید نکرده اید. چطور ربات ها نمی توانند محتوای عالی شما را ببینند؟! دقیقا مسئله اینجاست. گوگل سایت شما را از منظر سورس بررسی می کند و اگر سورس کدهای سایت شما ایراد داشته باشند و گوگل نتواند با کراول کردن محتوای شما را ببیند عملا شما آب در هاون کوبیده اید!

۴.     تولید محتوا اثربخش و سئو شده

تولید محتوا بخش مهمی از سئو داخلی است که البته سئو محتوا هم مهم است. برای تولید محتوای اثربخش شما باید نکات مهمی را بدانید.

نکات تولید و سئو محتوا: هدیه محمد نصیری کارشناس سئو

  • به هیچ عنوان از محتوای کپی استفاده نکنید!
  • از آدرس انگلیسی برای محتواهای خود استفاده کنید.
  • حتما تفاوت تگ Strong و تگ B را رعایت کنید.
  • از روش بازنویسی و درک مطلب در ابتدا برای تولید محتوا استفاده کنید.
  • تکنیک های اثربخش نویسی مثل آیدا را یاد بگیرید.
  • و... .

۵ قدم برای آموزش سئو پیشرفته در منزل

۵.     سئو بخشی از بازاریابی اینترنتی

سئو یا بهینه سازی سایت بخشی از بازاریابی اینترنتی است. یکی از مزایای یادگیری سئو، امکان کسب درآمد از کسب و کارهای مختلف است. حتما با خود می گویید چگونه! خب من در آموزش بازاریابی اینترنتی رایگان وبین سئو به این مسئله اشاره کرده ام که سئو، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، SEM، بازاریابی با شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام مارکتینگ می تواند به شدت در رشد کسب و کارهای مختلف کمک کند چرا که شما با بازاریابی اینترنتی مخصوصا با روش سئو، جامعه هدف بسیار بسیار بزرگ تری را در اختیار دارید و همین باعث افزایش درآمد کسب و کار مورد نظر شما می شود.

سایت برتر آموزش سئو :  webinseo.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1583958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =