جریان انحرافی همچنان محور بسیاری از اظهار نظرها و ابراز نگرانی​هاست.

روح‌الله حسینیان رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه تلاش‌ها برای دور کردن جریان انحرافی از احمدی‌نژاد ادامه دارد اما امیدی نداریم و بالاخره برای اتمام حجت تلاش می‌کنیم، گفت: امیدواریم که به این اتمام حجت توجه شود.

جواد منصوری قائم مقام مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز به فارس گفت: بزرگترین ضربه‌ای که جریان انحرافی پس از انقلاب به نظام جمهوری زد، این بود که بسیاری از افراد متخصص ومتعهد را از ادارات بیرون کردند و بسیاری از افراد نالایق و ناصالح را به پست‌های حساس در کشور گماشتند.

وی افزود: در طول 30 سال گذشته همین آدم‌های منافق بسیاری از نیروهای انقلابی، زحمتکش، متعهد و متخصص را از سازمان‌ها و نهادها به بهانه‌های واهی و گوناگون خارج کردند. همواره ما شاهد بودیم افراد ناصالح، سوءاستفاده کننده،‌ ناشایست وارد دستگاه‌های دولتی شدند و به پست‌های حساس رسیده‌اند اما افراد دلسوز، لایق و انقلابی از کار برکنار کردند و اینها ظواهر دینی را حفظ می‌کنند اما در باطن دچار نفاق هستند.

به گفته وی، اصلا لازم نیست که دشمن کار خاصی علیه نظام جمهوری اسلامی بکند بلکه کافی است آنها فقط افراد شایسته و متعهد را کنار بزنند و افراد ناشایست را بر سر کار بیاورند. همین یک کار برای ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران کافی است.امیر‌المؤمنین علی‌ (ع) فرمود، اگر یک حکومت و جامعه‌ای را می‌خواهید نابود کنید می‌توانید با همین اصل یعنی "تقدیم‌ الاراذل و تأخیر الافاضل " به این صورت که آدم‌های صالح را به پائین کشیده و آدم‌های پست و مفسد را به بالا ببریم، آنرا نابود کنید. اتفاقی که در مملکت ما در طول سال‌های پس از انقلاب به تدریج رخ داد و در دوره‌هایی بسیار زیاد شد، همین بود.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    یعنی معجزه و اینا تموم شد. امان از افراط و تفریط
  • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    چه خوب فهمیدیم ولی دیر فهمیدیم تا دیرتر نشده کاری بکنیم!
  • مددي IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    شما كه به قول خودتان شاهد اين چيزها بوديد چرا صدايتان در نيامد؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    27 امین اتمام حجت حسینیان با احمدی نژاد.....28 امین اتمام حجت حسینیان با احمدی نژاد......
  • بدون نام IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    بزرگترین ضربه راامثال حسینیان به این کشورزدند وحالاکی بود کی بود؟من نبودم.آقااگه آزادی باشه که انتقادبشه این گندا بالانمیاد.حالاهم منافعه فوری نگید ملاک حال افراده ازاول همین بوده