رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش: کشورها از ما می خواهند فناوری قدرت موشکی را در اختیارشان بگذاریم

ایرنا نوشت:رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه قدرت موشکی و پهپادی ما چشم جهان را خیره کرده است، گفت: قدرت موشکی و پهپادی ما به نقطه‌ای رسیده است که کشورها از ما می‌خواهندکه این فناوری را در اختیار آنها قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین صنعت پورامیری» روز یکشنبه در جشنواره «حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز» نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو، سرباز را زینت کشور عنوان کرد و گفت: در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، دفاع مقدس و پس از جنگ ‌تحمیلی سربازان نقش آفرین بودند و این موضوع نشان می‌دهد که سربازان در دفاع از انقلاب اسلامی و تداوم آن حضوری حائز اهمیت دارند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، افزود: امروز هر کشوری که می‌خواهد پیشرفت کند باید قدرت فرهنگی، نظامی و اقتصادی داشته باشد به عبارت دیگر کشوری می‌تواند موفق عمل کند که دارای این ویژگی‌ها باشد.

صنعت پورامیری خاطرنشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران حقیقتی است که دشمن نمی‌تواند انکار کند و به صراحت بیان می‌کند که توان نظامی ایران، قدرت برتر است.

وی یادآور شد: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی برای از بین بردن این نظام مستقل تلاش‌های فراوانی کرد و از ابزارهای مختلف استفاده کرد و زمانی هم که از کشور بیرون انداخته شد با تمام وجود در این چهار دهه برای بازگشت خود  ناکام ماند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش یادآور شد: امروز قدرت موشکی ایران به مرحله‌ای رسیده است که غرب التماس می‌کند که از آن دست برداریم و پیشرفت و قدرت پهپادی ما هم در نقطه‌ای است که کشورهای قدر دارای حق وتو و بعضی از کشورها از ما می‌خواهند که این تکنولوژی را در اختیار آنها قرار دهیم.  امروز قدرت موشکی و پهپادی ما چشم دنیا را خیره کرده است.

صنعت پورامیری تاکید کرد: در حوزه فرهنگی به‌رغم کارهای فراوانی که ‌کردیم گلایه‌هایی وجود دارد زیرا ضربه‌هایی که امروز در جنگ ‌نرم می‌خوریم ناشی از ضعف‌هایی است که در این حوزه داریم. بنابراین آنهایی که جنگ ‌نرم را باور دارند تلاش‌های مضاعفی را برای مقابله با آن انجام می‌دهند.  

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی موجود ‌ناشی از سوء تدبیر است زیرا در سال‌های گذشته به موضوع اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی شده که اگر توجه لازم صورت می‌گرفت، امروز نباید دچار مشکلات موجود در حوزه اقتصادی می‌شدیم.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در ادامه به موضوع اهمیت علم آموزی نیز اشاره کرد و گفت: اگر غرب به ما و سایر کشورها زور می‌گوید به دلیل داشتن علم است، ولی با این حال جمهوری اسلامی ایران که اکنون در رتبه ۱۶ علمی جهان قرار دارد تاکنون مقابل زورگویی‌های آمریکا تسلیم ‌نشده است.

قدرت موشکی و پهپادی ما چشم جهان را خیره کرده است

ستون فقرات امنیت کشور سربازان هستند

در ادامه این مراسم امیردریادار دوم بابک بلوچ معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش، گفت: در طول ۴ دهه گذشته سربازان امنیت را برای کشور فراهم کردند. با وجود شما سربازان لایق و کارآمد، توانستیم در صحنه نبرد موفق باشیم.

وی، سربازان را ستون فقرات امنیت کشور عنوان کرد و گفت: اگر این مملکت امنیت و قدرت نداشت مطمئن باشید بجای اینکه در این روزها ما را تهدید کنند کار را یکسره کرده بودند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش با تاکید بر اینکه نباید دشمن را دست‌کم گرفت، افزود: جوانان در طول سالیان گذشته در لباس سربازی امنیت کشور را در دست گرفتند و با جان و دل از کشور دفاع کردند.

دریادار بلوچ، نخستین دروازه ورود جوانان به اجتماع را خدمت مقدس سربازی عنوان کرد و گفت: در چند سال آینده مدیران، صنعتگران آینده، مهندسین و دانشمندان  و سیاست مداران از میان شما عزیزان انتخاب می‌شوند و موفق ترین این نفرات کسانی بودند که خدمت مقدس سربازی را با موفقیت به اتمام رساندند.

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در ستاد این نیرو با حضور  امیر دیادار دوم غلامرضا رحیمی  پور  رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، حجت الاسلام و المسلمین حسین صنعت پورامیری، امیر دریادار دوم بابک بلوچ معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =