۲ نفر
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
ترامپ از سوی مردم هو شد

ایسنا نوشت:ترامپ در میان جمعی از مردم در دالاس اعلام کرد که دوز بوستر واکسن کرونا را تزریق کرده اما از سوی مردم "هو" شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا به بیل اورایلی از فاکس نیوز گفت که دوز تقویتی واکسن کرونا را دریافت کرده و اورایلی هم این مساله را تایید کرد اما نگفت رئیس جمهوری سابق آمریکا چه واکسنی را به عنوان دوز تقویتی تزریق کرده است.

در این میان، وقتی که ترامپ اعلام کرد دوز بوستر را تزریق کرده از سوی جمعیت حاضر "هو" شد.

وقتی "مگی هابرمن" از روزنامه نیویورک تایمز از یکی از سخنگوهای ترامپ پرسید که چرا رئیس جمهوری سابق نظرش را درباره واکسیناسیون و بوسترها تغییر داده، نوشته‌ای را با امضای "دونالد" دریافت کرد که چهار واژه نخستش برجسته شده بود "باید حقیقت را بگویم که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان نجات یافتند و از اینکه سه واکسن را به این سرعت تولید کرده‌ایم، بسیار افتخار می‌کنم؛ با بهترین آرزوها دونالد."

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، درحالیکه مخالفت‌هایی برای واکسیناسیون در میان برخی از محافظه کاران دیده می‌شود، تنها ۶۰ درصد از جمهوری‌خواهان واکسن زده‌اند در حالیکه این میزان در میان دموکرات‌ها ۹۱ درصد است.

ترامپ همچنین به نقش دولتش در تولید واکسن اشاره کرد و افزود: فکر می‌کنم این همان آنفلوانزای اسپانیایی ۱۹۱۷ بود و می‌رفت که کشور را از این چیزی که الان می‌بینیم، ویران‌تر کند. آن را مهم بدانید.

ترامپ هم‌چنین در حالی که مخالفتش را با اجبار در واکسیناسیون مورد تاکید قرار داد، به حامیانش گفت، وقتی آنها به کارایی و سلامت واکسن شک می‌کنند، بازیچه دست دیگران می‌شوند.

تمامی آمریکایی‌های ۱۶ ساله و بالاتر واجد شرایط دریافت واکسن‌های بوستر هستند. همچنین مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری‌های آمریکا نیز توصیه می‌کند که تمامی آمریکایی‌های ۱۸ سال و بالاتر باید بوستر واکسن کرونا را دریافت کنند.

دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و آژانس‌های سلامت این کشور در روند تزریق واکسن بوستر کرونا در سال جاری میلادی دخیل هستند و می‌گویند در این راستا جدی هستند چون سویه جدید کرونا یعنی اومیکرون شیوع یافته و باید در مقابل آن مصون شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =