نگرش فرامنطقه‌ای به پروژه‌های تخصصی ترافیکی ضروری است

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: ارائه خدمات عادلانه و کلان‌نگر ترافیکی که سبب تسریع حل مشکلات ترافیکی شهر و در عین حال کاهش هزینه‌ها می‌شود، تنها با نگرش فرامنطقه‌ای به پروژه‌های تخصصی و توجه به نیازهای ترافیکی مجموعه کلانشهر تبریز امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، محمد حسین اسحقی اظهار کرد: با توجه به ضرورت نگرش فرامنطقه ای به پروژه های تخصصی ترافیکی و توجه به نیازهای ترافیکی مجموعه کلانشهر تبریز و در راستای استفاده بهینه از پتانسیل های فنی و تخصصی و قانونی سازمان و ارائه خدمات عادلانه و کلان‌نگر ترافیکی که بی تردید سبب حل سریعتر و مطلوبتر مشکلات ترافیکی شهر و در عین حال کاهش هزینه ها می شود و بنا به دستور شهردار محترم تبریز، مقرر شد پس از ابلاغ دستورالعمل ردیفهای بودجه مربوط به ترافیک مناطق، از این به بعد همه پروژه های ترافیکی در سطح شهر اعم از نصب تابلو و علائم ترافیکی، خط کشی، تاسیسات و تجهیزات ترافیکی، دوربین ها، چراغهای راهنمایی و ... توسط این سازمان انجام شود.

وی افزود: از ابتدای سال آتی در موضوعات ترافیکی، مناطق فقط موارد مربوط به نصب نرده و احداث سرعتکاه آسفالت و تابلوهای اسامی کوچه ها و نیز اصلاحات هندسی ترافیکی مصوب را انجام خواهند داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =