فاطمه آلیا به عنوان چهارمین موافق در جلسه علنی بعد از ظهر مجلس گفت: با توجه به فرمایشات مخالفین نطق خود را عوض کردم و خواستم به جای کلام الکن خود فرمایشات مقام معظم رهبری را بیاورم تا ارزیابی ایشان را با ارزیابی مخالفین تطبیق بدهند.

به گزارش خبرآنلاین آلیا با اشاره به فرازهایی از فرمایشات معظم له در خصوص دولت احمد نژاد گفت : مردم نیز در انتخابات بیست و دو خرداد فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه را در قلب و تاریخ درخشان ثبت کردند و دولت را به اهلش یعنی رجایی دوم سپردند.

وی ادامه داد: مردم به آقای احمدی نژاد رای دادند تا این برنامه ها ادامه پیدا کند. اگر اعضای کابینه عوض شده، برنامه همان است.

آلیا با اشاره به نطق مخالفین در خصوص عدم قانون گرایی دولت گفت: برنامه های دولت کلی گویی نیست وهمه آزموده شده است.

وی لیبرال فکری و فرهنگی که رییس جمهور در نطق علی مطهری به عنوان مخالف به آن نسبت داده شد، را رد کرد و با شمردن برخی ویژگی دولت نهم گفت: آیا این دستاورد ها در جهت لیبرال فرهنگی و فکری است.

این نماینده موافق کلیت برنامه دولت دهم سیاست خارجی فعال و دشمن شکن، پیروزی در استیفای حق هسته ای و ... از موفقیت های دیگر دولت دانست.

وی با اشاره به انتقاد نمایندگان مخالف به دولت در جهت کنار گذاشته شدن فتاح و لنکرانی خاطرنشان کرد: من یادم است که در مجلس هفتم گفته شد که فتاح علم و صنعتی است، چرا درکابینه گذاشته شده است. آقای لنکرانی جوان است چرا در کابینه جای داده شده است.نماینده تهران در پایان گفت: از مجلس محترم خواستارم که راه را برای خدمت رسانی دولتی از جنس مردم هموار کنند تا دولت با عزت و اقتدار افزون تر رسالت خدمت رسانی به اسلام و مسلمین را ادامه دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 15850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =