۰ نفر
۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
کارشناسی داوری پدیده و استقلال

فارس نوشت: کارشناس داوری گفت: داور بازی از دقیقه 70 بازی را برای خود سخت کرد و یک خطای بی مورد را به ضرر پدیده گرفت که باعث اعتراض بازیکن پدیده شد و به او کارت قرمز نشان داد.

حسین عسگری در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و پدیده اظهار داشت:  بازی ساده ای بود و میثم حیدری اشتباه تاثیر گذاری انجام نداد. اگر برخورد هایی که در بازی اتفاق افتاد در محوطه جریمه رخ می داد و همین تشخیص ها  را می داد جز اشتباهات مهم به حساب می آمد.

وی افزود: داور بازی از دقیقه 70 بازی را برای خود سخت کرد و یک خطای بی مورد را گرفت و بازیکن پدیده خطایی انجام نداد. این خطا بی مورد منجر به اعتراض بازیکن پدیده شد و در نهایت او را به دلیل اعتراض از زمین بازی اخراج کرد که باعث درگیری در بازی شد. در دقیقه 3 برخورد مهاجم استقلال با مدافع پدیده را خطا اعلام نکرد. اگر این برخورد در محوطه جریمه رخ می داد باید پنالتی اعلام می کرد. حیدری تحرک کمی در بازی داشت و نصف آن چیزی که باید بدود را ندوید.به هر حال اشتباهی نداشت که باعث تغییر نتیجه شود.

عسگری در مورد صحنه برخورد توپ به دست مرادمند که بازیکنان پدیده معترض به خطا هند و پنالتی شدند، گفت: دست بازیکن در حالت طبیعی بود و خطای هند صورت نگرفت و تصمیم داور به ادامه بازی درست بود.

کارشناس داوری در مورد درگیری های که در بازی اتفاق افتاد عنوان کرد: داور نمی توانست کار خاصی انجام دهد. علت این درگیری ها  مشکلاتی است که پدیده دارد مثل، این تیم 10 تا بازی انجام نداده 3 مربی عوض کرده است و مشکلات مدیریتی که در این باشگاه وجود دارد باعث می شود که بازیکنان و کادر فنی تعادل لازم را در بازی نداشته باشند و از لحاظ روحی و روانی  تحت فشار باشند و باعث درگیری می شود. 

بیشتر بخوانید:

همه فوتبال ما بیانیه دادن شده‌است

ITC منوچهر پرسپولیس نیامد

سوغات سه‌گله شاگردان مجیدی از مشهد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =