ستاره استقلال در مشهد؛ مردی با سر شکسته

ورزش سه نوشت:مهدی مهدی پور روز بسیار خوبی را در مشهد گذارند و زمینه ساز 2 گل تیمش بود و چند موقعیت دیگر را نیز برای هم تیمی هایش ساخت.

بازیکن اصفهانی استقلالی ها در مشهد هر کاری که دلش خواست، انجام داد. مهدی مهدی پور بازیکنی که در این فصل به یکی از کم نوسان ترین بازیکنان تیم فرهاد مجیدی تبدیل شده است، روز بسیار خوبی را سپری کرد و بهترین بازیکن دیدار با شهرخودرو بود.
 
استقلال که در همان نیمه نخست کار شهرخودرو را یکسره کرده بود، در نیمه دوم نیز می توانست برتری خود را با استفاده از پاس های خوب و کلیدی مهدی پور افزایش دهد اما چنین نشد. با این وجود، همان درخشش قابل توجه این بازیکن در نیمه نخست برای پیروزی تیمش کافی بود.
 
هافبک میانی آبی ها در دقیقه 12 با یک توپ گیری بسیار خوب در گوشه سمت راست محوطه جریمه، توپ را به گوشه مخالف و در سمت چپ برد که جعفر سلمانی بدون مزاحم مترصد دریافت توپ بود. این بازیکن با یک شوت محکم موفق شد توپ را از زیر دستان فراهانی وارد دروازه کرده تا مهدی پور نیز نخستین پاس گل خودش را به ثبت برساند.

ستاره استقلال در مشهد؛ مردی با سر شکسته

دقایقی  بعد، این بازیکن با یک توپ گیری بسیار خوب دیگر، آرمان رمضانی را در مصاف تک به تک با سنگربان شهرخودرو قرار داد ولی مهاجم آبی ها قدر این فرصت را ندانست و ضربه اش را به بالای دروازه زد. با این وجود، در دقایق پایانی بازی در نیمه نخست، رمضانی این دفعه از پاس دیدنی مهدی پور روی یک ضربه کرنر نهایت بهره را برد و توپ را وارد دروازه کرد تا استقلال 3 بر صفر پیش بیفتد.
 
مهدی پور که در این بازی به دلیل برخورد با بازیکن شهرخودرو دچار شکستگی سر شد و بازی را با یک بانداژ سفید رنگ تا پایان ادامه داد، علاوه بر 2 پاس گل، 5 پاس کلیدی را به هم تیمی هایش داد. او در دیدار با شهرخودرو 84 درصد پاس هایش را سالم به مقصد رساند و 7 بار برای مهاجمین تیمش سانتر کرد.
 
هافبک استقلالی ها همچنین در کارهای دفاعی نیز موفق عمل کرد و با 4 قطع توپ، یک دفع توپ و 2 تکل موفق، به کمک دفاع تیمش آمد. مهدی پور در پایان با کسب نمره 8.1 عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد و روز بسیار خوبی را در مشهد پشت سر گذاشت.


 

ستاره استقلال در مشهد؛ مردی با سر شکسته

بیشتر بخوانید:


251253

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =