منصوریان: به بازیکن خودم  گفتم بی‌شعور!

نشست های خبری علیرضا منصوریان همیشه جذاب است و دیدنی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی نفت آبادان بعد از تساوی تیمش در دربی جنوب با همان جنب و جوش خاص خود روی صندلی نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی گفت: تفاوت دو تیم در این بازی فقط مسائل مالی بود. تفاوت ما این بود که آنها آرامش بود و ما نه. آنها خیلی با آرامش تر از ما بودند اما مشکلات مالی خیلی تاثیرگذار است. آبادان مثل اینکه عادت کرده با مشکل مالی دست و پنجه نرم کند تا هفته دوازدهم، سیزدهم. تبریک می گویم به ... نمی دانم به چه کسی باید تبریک بگویم! ولی کسانی که در این پانزده بیست سال شکل فولاد را تغییر دادند. تیمی که با شخصیت در این فوتبال شده و از امکانات خوبی بهره برده است. سه استادیوم دست به نقد دارد و باید دست کسانی که این امکانات را گذاشته بوسید. هر مدیری آمده پشت سر این ایده مانده است. ما متاسفانه اما پشت بند و تبصره مانده ایم. قانون بی خودی است که همه تیم ها می توانند از زیر مجموعه خود کمک کنند اما نفت نمی تواند. چندین بار جلسه گذاشتم با پالایش نفت که از دوستان خوبم هستند. 

او گفت: یک سری قوانین مثل کش روی دست و پای مسوولان مانده است و به نظرم این قوانین بی عقلی محض بوده است. ما روی نفت و سرمایه خوابیده ایم و مشکل داشته باشیم. نمی شود که یک مرد 6-5 ماه پول نداشته باشد در خانه خودش. این بازیکنان یک سری جوان هستند و قراردادشان از 200 تومان شروع می شود تا بالاترین که حدود 2 میلیارد است. آن هم برای طالب ریکانی است که محبت کرده از دو پیشنهاد 10 میلیاردی خود که یکی از آنها استقلال بوده گذشته است. تیم ها ما از آن ور دیوار افتاده است.ما آسیب درونی بابت این قضیه داریم و ریز مشکلات را دنبال می کنیم. فرماندار هم کمک زیادی کرد و پیگیر ماجرا بوده است. فرماندار به دنبال این بود تا یک مصوب بگیرد که نشد. ما نمی خواهیم 500 میلیارد بگیرند و الان لنگ 20 میلیارد هم هستیم.  

بیشتر بخوانید:

معاون حقوقی باشگاه استقلال:ما مشکلی نداریم!

جلسه سرپایی سیدجلال حسینی با پرسپولیسی‌ها

اعتراض شدید پرسپولیس به مجری مطرح تلویزیون

منصوریان در ادامه با همان شوخ طبعی خاص خودش با دست تکان دادن به سمت یکی از حاضران در نشست خبری گفت سربازی‌ات تمام شد! و در ادامه به سوالی درباره روند دربی خوزستان گفت: من تجربه دربی خوزستان را نداشتم و این افتخار را دارم که امسال در جایی که معدن فوتبالیست است حاضر باشم. دو تیم خیلی باکیفیت کار می کردیم. تفکرات دو تیم به همدیگر می خورد و می دانستیم یک اشتباه می تواند آخرین اشتباه باشد. آنها هم موقعیت داشتند و شاید داخل باکس نیامدند. ما هم همینطور و اگر دقت می کردیم می توانستیم به گل برسیم. من به بچه ها گفتم که این دیدار یا یک هیج تمام می شود یا بدون گل. تبریک می گویم به جواد نکونام و تیمش. تیم خوبی بعد از بازگشت درست کرده و تیمی است که بخواهی با آن بازی کنی باید آنالیز قوی روی ان داشته باشی. ما تمام وقت خودمان را وقف آنالیز حریف کرده بودیم تا شیمبا، آبشک و بوحمدان را خارج کنیم. ما به هم قول دادیم که خانواده باشیم. قول دادیم که باید به بهترین شکل تیم را جلو ببریم. شما حوصله تان از مسائل مالی سر رفته اما این مشکلات ماست. شما نمی توانید بهترین ماشین را داشته باشید اما بنزین نداشته باشد.

او با انتقاد نسبت به عملکرد داوری گفت: یک نفر لطفا داور چهارم را برای من تعریف کند. کارش چیست؟ آیا داور چهارم داور است یا مبصر کلاس است. ما یک سال است که این مشکل را داریم که داور به جای اینکه حواسش به بازی باشد فقط من و نیمکت رقیب را نگاه می کند. داور فقط در این بازی من و آقا جواد  (نکونام) را نگاه می کرد. آقا من بازیکنم اشتباه کرده و گفتم بی شعور!بعد داور چهارم داور بازی را صدا می‌کند و این موضوع را انتقال می‌دهد. یک بار شفاف سازی کنند که وظیفه داور چهارم چیست. اگر بنا باشد تا این حد موشکافانه اتفاقات کنار زمین را رصد کنند، در هر بازی هشت نفر از روی نیمکت دو تیم اخراج می‌شوند.

251253

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =