"ول نکن" ریاست!

دوم دی ماه سرانجام دوران 27 ساله حضور پولادگر تمام شد اما او می‌خواهد برگردد!

امیررضا احمدی: از سال 1373 تا 1400.شمردنش با انگشتان سخت که شدنی نیست اما سرجمع که حساب کنید در حدود 27 سال می شود.27 سال حضور در فدراسیون تکواندو.البته 6 سال از این حضور به عنوان نایب رییس بوده است و از دیماه سال 79 فقط رییس.دوم دیماه بود که به صورت قانونی ریاست سید محمد پولادگر در این فدراسیون به پایان رسید و حالا باید یک سرپرست برای آن تعیین شود.

در شرایطی که خیلی ها گمان می کنند این آخرین حضور پولادگر در راس فدراسیون است(یکی از مهمترین دلایل آن شاید بازنشستگی باشد) اما رییس خیال کنار کشیدن ندارد و اسمش در بین نفراتی دیده می شود که قرار است در انتخابات با یکدیگر رقابت کنند.بر اساس آخرین اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی این فدراسیون قرار است روز 15 دیماه برگزار شود و تا الان مدارک مدیریتی نفراتی چون پولادگر،محمد جمشیدی، حسین حسین‌زاده، سیروس رضایی و هادی ساعی تأیید شده است و باید دید در روزهای آینده صلاحیت کدام یک از این نامزدها تأیید خواهد شد؟اما چه اتفاقی افتاد که پولادگر دوباره اسب خودش را زین کرد تا وارد عرصه انتخاباتی شود؟ تا همین چند روز قبل نام او به عنوان یکی از کسانی که شانس این را داشتند تا به معاون وزیر ورزش و جوانان شوند شنیده می شد اما اتفاق هایی که در وزارت خانه افتاده است تمام معادلات را بهم ریخته.خارج شدن نام پولادگر برای تصدی پست معاونت قهرمانی وزارت ورزش عزم او برای حضور دوباره در فدراسیون تکواندو را جزم کرده است.

ناکام نابودگر!

شاید عملکرد تکواندو ایران در سال های نخست ریاست پولادگر مثبت بوده باشد اما نگاهی به نتایج دو المپیک اخیر نشان می دهد که او پشت خیلی از مسائل پنهان شده است.در المپیک توکیو ایران سه سهمیه داشت.دو آقا و یک خانم.آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی به همراه ناهید کیانی.سه ورزشکاری که دست خالی به ایران برگشتند.4 سال قبلتر و در ریو تک برنز کیمیا علیزاده به داد تکواندو و پولادگر رسید تا ناکامی آقایان پشت همین مدال پنهان شود.در المپیک لندن هم که تک مدال نقره محمد باقری معتمد حاصل تلاش سالیانه تکواندوکاران بود و عملکرد ریاست پولادگر در این سال ها نقطه مثبتی غیر از وعده وعید نداشته که بشود به آن بالید.حال مشخص نیست که چرا پولادگر که در سال های اخیر هم جزو فدراسیون های ناکام بوده است تا این اندازه اصرار دارد که روی آن صندلی بنشیند و به جامعه تکواندو خدمت کند.

بیشتر بخوانید:

احمد و مهدی و این جشن دو نفره/عکس

انگلیسی‌ها انتقال سردار به لیون را به هم می‌زنند؟!

رکورد ژستد با لباس استقلال/عکس

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1586605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    1 0
    پولادگر تكواندوي ايران را به گواه كارنامه 20 سال اخير را از فرش به عرش رساند. فدراسيون جهاني ايران رو موفقترين كشور دنيا نام نهاد. پولادگر بارها بهترين رييس فدراسيون دنيا شد. تكواندوي بانوان ايران از صفر به رده كشورهاي مطرح رسيد. در رده هاي جوانان و نوجوانان بهترين هستيم. در رده مردان هم نسبت به 20 سال قبل خيلي خيلي پيشرفت كرديم. همه اينها رو ناديده مي گيري!!! خبرجان مطمئني داري از استاد پولادگر صحبت مي كني؟ شايدم پولادگرو با ديگران اشتباه گرفته ايد.
  • محسن IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 1
    امید هایی که بر باد رفت
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 1
    اگر تمام ملي پوشان و مربيان تيم ملي تكواندو هم به خارج بروند ايشان صندلي رياست را رها نخواهد كرد و بر خدمت به تكواندو اصرار دارد
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 1
    تقصیر آقای پولادگر نیست این میز و صندلی ریاست فدراسیون است که دست از ایشان برنمیداره . وقاحت به حدیست که علیرغم سالها ناکامی و نداشتن موفقیت و فراری دادن ورزشکاران و مربیان تکواندو از ایران باز هم دست بردارنیست