تشبیه مهدی طارمی به کریس رونالدو/عکس

روزنامه پرتغالی از مهدی طارمی در جلد اصلی خود صحبت کرد و او را به رونالدو تشبیه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی طارمی در ۱۱ بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده ولی توانسته نگاه‌ها را به سمت خود متمرکز کند. بسیاری معتقدند با اینکه او در این فصل با مشکل گلزنی همراه شده ولی در تیم و در فاز تهاجمی تاکتیک کونسیسائو بسیار عملکرد خوبی به ثبت رسانده است. 

در این مدت نیز هم کادر فنی و هم رسانه‌های پرتغالی به حمایت از طارمی پرداختند و مدعی شدند که ستاره کشورمان خیلی زود به مسیر گلزنی بازخواهد گشت و این اتفاق ابدی نخواهد شد. در همین رابطه ، امروز ، روزنامه اوجوگو گزارشی در این خصوص در جلد اصلی منتشر و در خصوص طارمی نیز صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

خوشحالی هواداران استقلال و پرسپولیس به خاطر حذف از آسیا!

مثبت شدن دوپینگ یک وزنه‌بردار ایرانی؟

ایست قلبی دومین فوتبالیست در یک هفته

روزنامه پرتغالی با انتشار مصاحبه‌ای از «فرانسیسکو سوارز» از علت عدم گلزنی طارمی نوشت. این مهاجم پرتغالی که از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ برای پورتو در ۹۷ بازی ۴۵ گل به ثمر رسانده به حمایت از ستاره کشورمان پرداخت و گفت: طارمی گل نمی‌زند؟ مشکلی نیست. رونالدو هم گاها گل نمی‌زند.

این مطلب در جلد روزنامه اوجوگو قرار گرفت تا موضوع حمایت از طارمی دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد. بامداد جمعه در آخرین بازی سال ۲۰۲۱ ، پورتو به مصاف بنفیکا در رقابت‌های لیگ خواهد رفت. پیروزی در این مسابقه بسیار اهمیت خواهد داشت و باید دید آیا طارمی می‌تواند با گلزنی مقابل بنفیکا همسال را با گل به پایان برساند و هم به انتقادها و حمایت‌ها پاسخ دهد؟

تشبیه مهدی طارمی به کریس رونالدو/عکس

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1586662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طالب والموس IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 3
    آره خیلی شبی رونالدو هست کم نیارید
  • Mahdi IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    4 1
    خدا کنه تیم ملی خوب بشه