زمین‌های گلف ترامپ،4 میلیون دلار از دولت انگلیس کمک دریافت کرده‌اند

ایسنا نوشت: طبق پرونده‌های مالی اخیر، زمین‌های دونالد ترامپ در اسکاتلند، در زمان ریاست جمهوری‌اش بر آمریکا در سال ۲۰۲۰، از دولت انگلیس ۴ میلیون دلار کمک دریافت کرده‌اند.

 به نقل از پایگاه خبری هافینگتن‌پست، پروژه‌های درحال شکست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، در دوران کرونا از کمک‌های مالی دولت انگلیس بهره گرفته‌اند؛ این در حالیست که طبق بندهای مربوط به درآمد در قانون اساسی آمریکا، مقامات فدرال این کشور اجازه دریافت پرداختی از دولت‌های خارجی را ندارند.

جزئیات این پرداخت‌ها در حساب‌های مالی اخیرا منتشر شده شرکت "گلف تفریحی اسکاتلند" دیده می‌شود؛ هلدینگی که مالک هر دو زمین گلف ترامپ است.

طبق این اسناد مالی، زمین گلف ترامپ با نام "ترنبری" که در ایرشایر، بخشی در جنوب غربی اسکاتلند واقع شده، در سال ۲۰۲۰ حدود ۳ میلیون دلار کمک به خاطر همه‌گیری کرونا و دیگر زمین گلف او واقع در "ابردین‌شایر" مبلغ ۶۰۰ هزار دلار به دلیل مشابه دریافت کرده‌اند.

این شرکـت‌ (گلف تفریحی اسکاتلن) در حساب‌های مالی خود، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را که موجب اخلال در زنجیره تامین شده، تا حدودی مقصر ضررهای مالی خود دانست؛ این در حالی است که ترامپ حامی بریگزیت بود. علیرغم این کمک‌های مالی، این کسب‌وکارها همچنان مجبور به کاهش بخشی از کارمندان خود شدند.

اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ که با ریاست‌جمهوری پدرش، مسئولیت رسیدگی به این تفریگاه‌ها را بر عهده گرفت، از کمک‌های دریافتی خارجی دفاع کرده و آن‌ها را عاملی دانسته که در "حفظ یبشترین شغل‌های ممکن" یاری کرده‌اند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1586668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =