تقویت کسب و کارهای نوین در آبادان نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تقویت کسب و کارهای نوین و اینترنتی در آبادان نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از منطقه آزاد اروند، علی خانی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف آبادان، ضمن درخواست ارائه گزارش مکتوب و مداوم از عملکرد این اتاق اظهار کرد: غنای فرهنگی آبادان می تواند فرصتی برای ایجاد و توسعه این مهم در شهر اولین ها باشد.

وی از آگاهی به عنوان لازمه پیشرفت و پویایی بازار و اصناف آبادان نام برد و افزود: بایستی با دنیا همراه باشیم و با بسترسازی و ایجاد فضای مستعد ضمن رونق بخشی به نرم افزارها در  حوزه بازاریابی و کسب و کارهای آنلاین،  ساماندهی هرچه بیشتر اصناف به صورت آموزش و فرهنگ سازی درست را موجب شویم.

وی با ارائه ایده راه اندازی سامانه ای به جهت ایجاد نظم و تشکیل بانک اطلاعاتی اتحادیه ها و واحدهای صنفی مختلف، تصریح کرد: مزیت این کار در این است که ضمن بررسی جامعه هدف و میزان مصرف کالاها می توان کار نظارت بر قیمت ها و توزیع اجناس را نیز به طور جدی دنبال کرد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: با راه اندازی این سامانه در اروند پس از افزایش ورود دوباره گردشگران خارجی به منطقه، پیش بینی و کنترل بهتری بر بازار خواهیم داشت.

خانی؛ با تاکید بر اینکه کار بازرسی از اتحادیه ها و اصناف را در دستور کار قرار می دهیم، گفت: هنر ما در پیشگیری از وقوع تخلف است و این مهم با همت و همکاری شما اعضای اتاق اصناف شهرستان محقق می شود.

کد خبر 1586702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =