سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از امضای قرار داد داخلی با باشگاه از آغاز تمرین‌ های آماده سازی پیش فصل این تیم در یکی - دو روز آینده خبر داد.

حمید استیلی پس از امضای قرار داد داخلی دو ساله با باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره حضورش روی نیمکت سرخپوشان گفت:«طبق صحبت‌هایی که پیش از این شده بود، کمیته فنی آقای دایی را انتخاب کرد که به هر ترتیب این اتفاق رخ نداد و به عنوان سرمربی انتخاب شدم. جا دارد از تمام کسانی که به من این فرصت را دادند، تا به پرسپولیس کمک کنم، تشکر کنم.»

استیلی این را گفت و ادامه داد:«به نظرم دایی بهترین گزینه بود و اگر از خود من هم می پرسیدند، می‌گفتم که انتخابم دایی است اما، به هر حال این شرایط پیش آمد و به خاطر هواداران و عشقی که به باشگاه پرسپولیس داشتم، با کسب اجازه از تمام پیشکسوتانی که از من بزرگ‌تر هستند به خصوص آقای درخشان به پرسپولیس آمدم. امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم و مانند فصل 87 ـ 86 که با قهرمانی مردم را خوشحال کردیم، بتوانیم بار دیگر دل مردم را شاد کنیم.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه‌هایش برای تدارک تیم در فصل آینده هم عنوان کرد:«قصد داریم بازیکنانی را که مد نظرمان هست، در پست‌هایی که نیاز داریم، جذب کنیم. تلاش می‌کنیم، با همکاری و همدلی تیم خوبی را درست کنیم که هم در آسیا و هم در لیگ موفق شویم و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم. برنامه‌ای که داده بودم بر این اساس بود که تمرین‌ را از 28 خرداد شروع کنیم اما، با وضعیتی که پیش آمد کمی دیر شد و حالا قصد داریم، در یکی دو روز آینده تمرین را آغاز کنیم.با باشگاه پرسپولیس قرار داد دو ساله بستم و مبلغ قرار دادم 350 میلیون تومان است.»

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا شیث رضایی در فصل آینده جایی در تیم خواهد داشت یا خیر، گفت:«شیث یکی از بازیکنان مورد نظرم است اما، باید با او صحبت کنم و ببینم که به توافق می‌رسیم یا نه. چرا که شیث هنوز با باشگاه قرارداد دارد و بازیکن پرسپولیس است.»
وی درباره انتخاب دستیارانش هم گفت: «صحبت‌هایی شده بود که دو نفر خارجی را به کادر فنی اضافه کنیم. علاوه بر این چند نفر را از همکارانم که از قدیمی‌های پرسپولیس هستند، هم به تیم اضافه می‌کنیم تا پرسپولیسی‌ها دور هم جمع شوند. یکی از این افراد آقای مهاجرانی است که بزرگ‌تر از من است و چیزهای زیادی را از او یاد گرفته‌ام.»

استیلی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا خوردبین باز هم سرپرست پرسپولیس خواهد بود یا خیر، عنوان کرد:«من سرپرست باشگاه را تعیین نمی کنم و باشگاه در این باره نظر خواهد داد. آقای خوردبین یکی از پرسپولیسی‌های متعصب هستند ولی، به هر حال درباره این مساله باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.»

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =