«خوب یا بد؟» این پرسشی است که از زمان آغاز برنامه هفت تا به امروز خیلی​ها آن را از خود پرسیده​اند.

به گزارش خبرآنلاین، از زمانی که برنامه «نود» گل کرد ، مسولان سیما بار​ها از تولید برنامه​هایی با این رویکرد در حوزه​های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی  خبر دادند، اما در نهایت برنامه​ای که توانست روی آنتن برود «هفت» بود، آن هم با اجرای  فریدون جیرانی کارگردان سینما.

همین مساله بود که باعث می​شد خواسته یا ناخواسته خیلی از مخاطبان این برنامه را با برنامه 90 مقایسه کنند. «هفت» حالا یک سالگی اش را پشت سرگذاشته و طی این مدت با حاشیه​های مختلفی هم مواجه شده​است.

شما چه نظری در مورد این برنامه دارید؟ اجرای جیرانی و نقد​های مسعود فراستی را چگونه ارزیابی می​کنید؟

کابران محترم خبرآنلاین می​توانند نظرات خود را در مورد برنامه «هفت» به صورت کامنت مطرح کنند.

5757

کد خبر 158697

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 80
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر US ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 1
    ما برنامه هفت و به چشم طنز نگاه میکنیم فقطم به خاطر آقای جیرانی با اون اجرای قشنگش D: دکور برنامه هم مثل بقیه برنامه های صدا و سیما خوب نیست.
  • فاطمه IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    به نظر من برنامه هفت روبه رشد است.اجراي آقاي جيراني بهتر شده اما نقد​هاي فراستي کماکان روي اعصاب است.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 2
    خیلی برنامه بي خوديه . فقط دنباله اینه که ادای نود رو در بیاره دریغ از یک ذره خلاقیت
  • داود IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 2
    بهترین قسمتش نقد فراستیه
  • سپیدار IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    هفت با نود قابل مقایسه نیست چون فردوسی پور با هیچکس قابل مقایسه نیست. بزرگترین ضعف هفت تک منتقد بودنشه و اگر از بقیه ی منتقد ها هم استفاده کنه خیلی بهتر میشه. به هر حال جیرانی داره زحمت میکشه و بودن برنامه ای مثل هفت با همه ی ضعف هاش بهتر از نبودنشه. امیدوارم به مرور زمان بهتر بشه و از تک صدایی هم خارج بشه.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    من منتظرم بعد از مرگ ،سر پل صراط یقه خیلی ها را بگیرم و بپرسم که واقعا در ایران با آن سینمای برجسته و مطرح خود در جهان،فقط همین یک منتقد را دارد یا این که خدای ناکرده برخی کاری به این کارها ندارند و خدا و قیامت و آن دنیا و حساب و کتاب و روز جزا را کشک می دانند که با افکار عمومی و آگاهی و شعور مردم و منافع ملی و دستاوردها و ارزش های متعالی و فاخر عرصه های فرهنگی و هنری و علمی اینگونه برخورد دارند و علنا و عمدا به همه چیز چوب حراج زده و می زنند!
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 1
    وقت بخیر. اجرای جبرانی و اغلب نقدهای آقای فراستی را قبول دارم. در کل از 100 نمره به هفت؛ 70 میدم.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    به نظر من تو قحطي برنامه هاي صداوسيما برنامه خوبيه و سعي عواملش براينه كه هفته به هفته بهتر بشه.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    حیف وقتی که واسه برنامه هفت بگذاری ترجیح میدم این وقت رو صرف قلیان کشیدن کنم
  • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    اگر فراستي نباشه بدرد نميخوره توي اين جو پرهياهوي سينما و جامعه يك مخالف نظر همه! تعادل را برقرار ميكنه خود جيراني هم بدليل چهره موجه ميتونه همه سينمايي هارو بكشونه به برنامه
  • هومن IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    فراستی که همه ی فیلم هارو می کوبونه این نشد نقد جیرانی هم مجری گری بلد نیست کلا برنامه ی خوبي نيست.
  • امید NO ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 0
    سلام بهتر است از منتقدهای بیشتری استفاده شود. در آن صورت مردم با نگاه های مختلف و زوایای متنوع نقد فیلم آشنا می شوند. به هر حال این که همه فیلم ها را یک منتقد نقد کند باعث می شود سلیقه مردم به شیوه آن منتقد شکل بگیرد. در صورتی که مردم باید با نگاه ها و سلایق مختلف آشنا شوند و آن گاه سطح فرهنگی مردم همراه با قدرت تفکر و تشخیصشان در باره فیلم بالا می رود.
  • باران IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 2
    خیلی سخت،همه جوره با فراستی موافقم.
  • محسن IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    هم جیرانی خوبه هم فراستی . خوب جیرانی سنی ازش گذشته درسته مثل فردوسی پور نمی تونه مجری گری کنه اما فعلا بهترین و آگاه ترین منبع سینمای ایرانه اما منم قبول دارم که باید از منتقدای بیشتری استفاده کنند .
  • محمود IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    تكراري بودن منتقد يا سليقه هاي شخصي در خصوص آقاي فراستي را كنار بگذاريم متوجه ميشويم كه برنامه اي ست كه خيلي عادلانه و بدون نااعمال نظر شخصي به نقد فيلمها مي بردازد
  • اميدوار IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    به نظر من تلاش خوبيه . موجب پيشرفت صنعت سينماو فيلم ميشه مخصوصا با توجهه به درد آشنايی آقای جيرانی و ريزبينی آقای فراستی.اين برنامه هقت پوياست و زنده
  • ب.م.اصفهان IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 1
    وجود چنین برنامه ای برای نقد و بررسی سینمای ایران لازم بود، اما 1) اجرای آقای جیرانی چندان جالب نیست. ایشان مدام در صحبت مهمانان پریده و با این عمل بیننده را نیز عاصی میکند. 2)کیست که از نقدهای آقای فراستی راضی باشد؟ آیا منتقد دیگری نیست که بتوان از وجودش استفاده و جو برنامه را دگرگون کرد؟
  • بدون نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    برنامه خوبیه آقای جیرانی هم خوب اجرا میکنه و وقتی مهمان یا منتقد حرف زیاد میزنه راحت و بی تعارف میپره وسط حرفش و وقت برنامه را تلف نمیکنه .
  • سینا IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    هر جمعه شب از دیدن این برنامه لذت می بریم.بنظرم فراستی انتقادات تندی مطرح می کنه.ایشون فیلم ها رو نسبت به خود آثار ایران نمی سنجه بلکه همیشه اونا رو نسبت به فیلم های هالیوودی مقایسه می کنه و به همین خاطر همیشه فیلم های ایران کم میارن
  • سلام IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    برنامش تا وقتی عمومیه خوبه! بحث که صنفی میشه قابل تحمل نیست! نقد آقای فراستیم اگه اسم فیلم ازش برداری امکان ندادر متوجه بشی چه فیلمیه! چون راجع به 95% فیلما از چند جمله تکراری استفاده می کنه!
  • آرش IN ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    من فقط این برنامه رو به عشق نقدهای حرفه ای و بدون تعارف فراستی نگاه می کنم.شخصیت فراستی شباهت زیادی به شخصیت عادل داره:صادق و نه چاپلوس
  • بدون نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    برنامه ي خوبيه فقط بعضي موقع ها نقداي آقاي فراستي اذيت ميكنه
  • فیلم ساز US ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 0
    کلا نقد و منتقد به رشد و بالندگی هر صنفی کمک می کنند و البته این امر خطیر در صنف ما به افرادی متاسفانه واگذار می شود که در عمل نه در ظاهر بدنبال منافع شخصی خود هستند وقتی ایشان به صراحت به مهمان خود قبل برنامه می گوید فلان مطلب را که من می گویم تائید کن ! خود قضاوت کنید !!
  • فیلم ساز US ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    اگر نیاز بود اسمم را اعلام می کنم !
  • مهدی IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 1
    فراستی عالیه
  • با نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 0
    متاسفانه برنامه هفت با مسعود فراستی بر تصور غلطی که مردم از نقد داشتند، تاکید می کنه. نقد مکاشفه درونی اثر هنریه و نه برخورد به شدت سلیقه ای و تنگ نظرانه. کسی که فیلم‌های کیارستمی ، مهرجویی ، فرهادی و کیمیایی رو ضعیف می‌دونه اصلا آدم نرمالی نیست چه برسه به منتقد منصف یا باسواد! تلویزیون با هفت شمشیر رو از روبسته. علیه سینمای ایران و ستاره‌هاش.
  • کمال US ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    مشکلش نقدهای سلیقه ای هست. در مجموع برنامه خوبی هست
  • بیست IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    فراستی رو زیاد کنن.
  • مددي IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 0
    يك طرفه. ناعادلانه. با اغراض سياسي و سودجويي هاي فرهنگي.
  • عباس IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    اگه یک روز فراستی نباشه من دیگه هفت رو نگاه نمیکنم
  • صدرالدین IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 2
    من هفتو فقط به خاطر فراستی می بینم.قوت فراستی از بحثش با منتقدای دیگه معلوم میشه. درسته که از اصطلاحات خودش استفاده می کنه ولی منتقدیه که مطلعه و رو هوا حرف نمی زنه. ویژگی خوبش هم اینه که اصلا تحت تاثیر جو رایج در مورد فیلم ها نیست. فراستی سینما را به خوبی می شناسه. اینکه فیلم ها رو با خارجیا مقایسه میکنه چون معتقده اساسا سینما برای اونهاست. البته نقدش به طلاومس نشون میده که چه ملاک هایی مدنظرش هست. به نظرم فراستی یه سروگردن از بقیه منتقدا بالاتره.
  • بدون نام CA ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    faghat naghd haaye faraasati ,
  • محمد CA ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    نقد فیلم پایان نامه رو دیدم.جالب بود.
  • محمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    بي​خود
  • بدون نام IS ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    جیرانی بد نیست اطلاعاتش خوب اجراش متوسط.فراستی هم دانش خوبی داره ولی با ابزار نقد سینمای کلاسیک و هیچکاکی نمیتوان سینمای مدرن ایران را نقد کرد چون 2 پدیده متفاوت در بستر متفاوت هست.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 1
    برنام هفت باانتقادهای مسخره و بیخودی با منتقدی که بی ادبی با بزرگ سینمای ایران برخورد میکنه که دیدن نداره آقای فراستی و جیرانی لطفا خجالت بکشید
  • ی.ع از گناباد IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    عالی!!!! هم نقدهای فراستی و هم ریتم تند برنامه...با وجود کمی ضعف در اجرای جیرانی ولی باز هم هفت با آیتم ها و رک بودنش خیلی جذابه
  • کوروش IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    برنامه خوبیه. به نظرم اگرم ادای 90 رو در بیاره مشکلی نداره. خود 90 هم از روی یه برنامه ایتالیایی الگو برداری کرده. فراستی هم بلد کارشو...
  • بدون نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    به نظرم هنوز خیلی جای کار داره ولی باید ادامه داشته باشه و بهتر و متنوع تر از این باشه
  • ali IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    به نظر من هم جیرانی عالیه و هم فراستی واگر فراستی نباشه برنامه دیگر هیجان ندارد
  • رويا DE ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    به هم اجازه صحبت كردن را نمي دهند و گاهي هم خيلي تخصصي صحبت مي كنند.بايد در نظر بگيرند كه مخاطب هايشان مردم عادي هستند
  • فراستی دوست IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 2
    آقا این فراستی کجا بوده تا حالا؟ بی نظیره
  • بدون نام A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    با اینکه به لحاظ شخصیتی از فراستی خوشم نمیاد ولی حال می کنم اصولی حال سینمایی ها شامل بازیگر ، فیلمساز و ... میگیره
  • بدون نام IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 2
    فراستی بی نظیره تاپ بهترین منتقد ایران باسواد،خوش صحبت و صاحب نظر
  • علی IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 2
    فراستی فوق العاده خوب و منطقی و منصفانه نقد میکنه تمام جذابیت برنامه به فراستیه
  • بدون نام GB ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    متاسفانه نقد تو ایران یعنی نرمش به خرج دادن و تعریف کردن, کسی مثل فراستی که نقد جدی میکنه بی ادب تعبیر میشه و اینکه همه ناراحتن که چرا فیلم محبوبشون رو کوبونده در حالیکه وظیفه منتقد اینه که ایرادات رو پیدا کنه, اما جیرانی اصلا تسلط نداره و مدام بحث و حرف رو خراب میکنه هرچند بعضی فیلمسازا و تهیه کننده ها رو اگه ول کنی میخوان یه سری حرف تکراری رو تا صبح تکرار کنن
  • صادق IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    اغلب نقد های فراستی منطقی و درسته اما تو لحن و نوع ادای حرفش مشکل داره ، ولی هفت در کل میتونه برای سینمای ما مفید باشه .
  • ایلیا IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    جیرانی: متوسط فراستی: عالی، بسیار عالی
  • بدون نام IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    tanha ghesmatesh ke aasabamo leh mikone naghdaye manfye farasatye,vaghean cinemaye iran hamiiiiiiiin ye montaghed!!ro dare?
  • بدون نام IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    2 0
    به نظر من برنامه خوبیه، اما اگر بتوانند به جای یک منتقد از دو نفر استفاده کنند و یا اینکه در هر برنامه یک نفر منتقد باشد بهتر خواهد شد. مثل فردوسی پور که از یک داور خاص جهت داوری استفاده نمی کند
  • meiti IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 1
    جیرانی الان قابل تحمل شده ، فراستی هم که مثل همیشه خیلی خوب
  • بهار IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    من فقط به خاطر هفت تا پاسي از شب بيدار مي شينم.آقاي فراستي يك منتقد درست و حسابي و عالم به كارش است.كسي است كه به خوبي كشورش،فرهنگش و دين مردم كشور مي داند.اصلا هفت بدون نقد ايشان دوست ندارم.
  • مهدي IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    من از جيراني بدم مي آمد و اصولن نگاه نميكردم برنامشو. ولي يكي دوبار نشستم پاي برنامه نظرم عوض شد. برنامه خوبي از كار در اومده ولي ميتونه بهترو انتقادي تر بشه...
  • بدون نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 1
    کماکان فراستی روی اعصاب!
  • همراه IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 1
    اغراض سیاسی برنامه کاملاً روشنه البته اخیراً بهتر شدن .در ضمن فراستی منتقد خوبیه اما اصولش تعریف نشده و بیانش خوب نيست و اين باعث دافعه می شه،نکته بد دیگه در این منتقد اینه که مثلاً در رابطه با فیلم جدایی...از یک سال پیش تصمیم گرفته بوده که فیلم را بکوبه،این غیر اصولی و غیر اخلاقی ست.
  • مسعود IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 1
    من از اداهای این فراستی خیلی بدم میاد . انگار خودش تا حالا چی کار کرده که همه فیلم ها رو مزخرف و اشغال می دونه . اگه خودش تونست یه فیلم درحد شاخه گلی برای عروس بسازه بعد بیاد به فیلم ها گیربده .
  • مهدی A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    سعید عقیقی رو بیارید فراستی ازش یاد بگیره
  • مهدی A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    خبرآنلاین میشه واسطه خیر بشی ما با جیرانی حرف بزنیم؟ چرا نباید از بزرگان نقد این مملکت استفاده بشه؟ سعید عقیقی و کاهه و در سطحی پایین تر بزرگانی چون معززی نیا و پوریا بشینن خونه اونوقا آقای فراستی منتقد ثابت برنامه؟! البته منتقدان قدیمی ما هم که جای خود. کسانی چون خسرو دهقان و.. ولی اینا که نام بردم آخرش هستند.
  • امیررضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 1
    اجرای آقای جیرانی در حد متوسط است اما نقدهای فراستی افتضاح و غیرقابل قبول است و خواهرزاده 8 ساله من نقدهای بهتری از ایشان دارد.
  • محمود IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    فراستی که اصلا معلوم نیست کجا درس منتقدی سینما رو خونده. جیرانی هم که کلا با اون اجراش داد همه حتی فراستی و میهمانان برنامه رو در اورده. کلا به قول یکی از دوستان، هفت برنامه طنز هست نه برنامه سینمایی
  • بدون نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    اين سعيد عقيقي هم كه هي لي لي به لالاش مي گذاريد، خيلي منتقد خوبي نيست.
  • سعيد IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    سوال من اين است كه آيا فقط يك منتقد سينمايي در اين كشور وجود دارد كه ضروري‌ست همواره ايشان در اين برنامه حضور يابند؟! به نظر من انحصاري كردن هر برنامه‌ي تلويزيوني به ديدگاهي خاص (و بدتر از آن ديدگاه يك شخص خاص!) باعث افت كيفيت آن مي‌شود.
  • مهدی IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    سعید عقیقی منتقد خوبی نیست؟؟! پس کی منتقد خوبیه؟ اصلا سعید عقیقی قبل از منتقد بودنش فیلمنامه نویس درجه یک ایرانه. نتیجه کامنت ها و...: ما فراستی را نمی خواهیم آقای جیرانی.
  • هادی IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    3 0
    با سیاستهای فعلی صدا وسیما این برنامه هم غنیمتی ست.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    aliiiiiiiiiiiiiiiiiii
  • صدرالدین IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 1
    آقا مهدی شما چطور به این نتیجه رسیدی که «نتیجه کامنت ها و...: ما فراستی را نمی خواهیم آقای جیرانی.» یه نگاه می انداختی می دیدی که درست برعکسه بیشتر کامنتا در حمایت از فراستیه!!
  • مهدی IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    آقای صدرالدین تصحیح میکنم، نتیجه کامنت ها: ما فراستی را به عنوان منتقد ثابت و همیشگی نمی خواهیم. همه خواستار حضور منتقدین دیگری شدند. نبتید در برنامه تک صدایی باشه.منتقدین درجه یک مثل عقیقی کاهه معززی نیا و پوریا..
  • مهدی IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 1
    آقای مسعود فراستی آدم با سوادیه و منتقد متوسط خوبی هم هست. ولی سلیقه خاصی داره و جاش تو یه برنامه عام نیست. البته به جز اسمایی که گفتم مثل سعید عقیقی کاهه معززی نیا پوریا -و حتی نیما هم خوبه-، مثلا اسم استاد گلمکانی رو نگفتم چون فکر نمی کنم بیاد. بالخره ما تغییر میخواهیم، همین!
  • غلام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 1
    اقای جیرانی به عنوان کار شناس سینمایی در برنامه باشد .اما این برنامه یک مجری سینمایی می خواهد مثلا اقای رضا کیانیان
  • sara IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 1
    کلا برنامه بعضی وقتها جهت گیری یکطرفه داره!
  • حميدرضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 2
    نقدي كه فراستي راجع به جدايي نادر از سيمين كرد كجاش عادلانه بود كه دوستان ميگن نقداش عادلانس.با فرهادي مشكل داره تو نقد فيلم كه ميتونه عدالت داشته باشه.از نظر ايشون اخراجيها بهتر از اين فيلم.والا به من بيننده خيلي بر ميخوره ايشون اين جوري فكر ميكنن.
  • بدون نام US ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 2
    فراستی سرشار از جهل و غرور است.
  • بدون نام IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 1
    می گفتند 90 سینمایی است. اما بعد از یک سال نه اینوری و نه اونوری هیچکس ازش راضی نیست و محبوبیت 90 رو هم کسب نکرد. یک کلام. به جای 90 سینمایی 0 (صفر)سینمایی شده.
  • ندا IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    1 2
    همه جای هفت خوبه به جز بخشی که مسعود فراستی میاد. !
  • نیما IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    2 0
    خیلی خوب
  • بیست IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    2 1
    فراستی سرشار از علم و تواضع است.
  • علیرضا IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    2 1
    بهترین بخش هفت نقد فراستیه اگر نباشد بیننده زیادی برای این برنامه باقی نمی ماند ، مردم دوستدار بحث و مجادله تند هستند یکی از دلایل موفقیت نود هم همین است. از فراستی رک تر در ایران نیست کسی که بی توجه به اسم کارگردان نقد می کنه کاری که خیلی از منتقدان ازش واهمه دارند
  • علی صدیقی IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    2 1
    برنامه هفت برنامه خوبیه وکلا کسایی میکوبدندش که تحمل انتقاد ندارن و دوست دارن همه ازشون تعریف کنن بخصوص نقدهای فراستی که خیلی بی تعارف وقابل دفاعه.جامعه وسینمابه شدت به فراستی ها نیاز داره.
  • saeed CH ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    0 1
    man nemidoonam ma bar asase chi harf mizanim ki mige farasati az farhadi badesh miad ke bood oon hamae az eli hemaiat kard kolan haft bedoon ferasati iani hichi naghdash kamelan dorosto sariihe
  • د ن IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    1 0
    این برنامه در تاریخ تقد سینمای ایران بی سابقه است اگر کل برنامه و نحوه پخشش هم حرفه ای نباشد منتقد آگاه و عالم و برجسته ای که در این برنامه حضور دارد کاملا مسلط بر کار خودش است و به جد می شود گفت که کورسوی امیدی است که در سینمای تاریک ایران تابیده است

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین