۰ نفر
۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
چرا دوربین مداربسته هایک ویژن ؟

دوربین های مداربسته در مدل ها و انواع مختلفی تحت نام و برندهای متفاوت در دنیا تولید می شوند.

دوربین های مداربسته در مدل ها و انواع مختلفی تحت نام و برندهای متفاوت در دنیا تولید می شوند. در میان پرفورش ترین های بازار پر رقابت فروش دوربین مداربسته در دنیا برند هایک ویژن چند سالی است که رتبه یک را به خود اختصاص می دهد و با ارائه محصولات متنوع  و با کیفیت به یک برند معتبر جهانی در تولید و توزییع محصولات امنیت تصویری تبدیل شده است.

در ایران نیز برند هایک ویژن نسبت به دیگر نام های معروف دنیا مورد استقبال قرار گرفته است و شما می توانید انواع دوربین های مداربسته و دیگر تجهیزات حفاظت تصویری هایک ویژن را در ایران خریداری کنید. اما نکته مهم در خصوص خرید دوربین مداربسته هایک ویژن در ایران این است که باید حتما خرید خود را از نمایندگی های معتبر این شرکت انجام دهید تا متحمل ضرر های مالی سنگین نشوید.

در ادامه این مطلب نکاتی بسیار کاربردی در خصوص دوربین های مداربسته هایک ویژن به شما ارائه می دهیم و همچنین نمایندگی معتبر این برند در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید یک خرید با کیفیت همراه با خدمات پس از فروش را تجربه کنید.

چرا دوربین‌های مداربسته هایک ویژن

کاملا مشخص است که برای شروع کار باید به این سوال مهم پاسخ دهیم که چرا از بین نام های مختلف و شرکت های متفاوت تولید کننده دوربین مداربسته ما به شما برند هایک ویژن را پیشنهاد می کنیم!

در بیست سال گذشته کشور چین به شکل اعجاب انگیزی در تمام زمینه های تکنولوژی های نوین مانند دوربین های مداربسته، تولیدات صنعتی مبتنی بر هوش مصنوعی، هواپیماها، گوشی های تلفن همراه و .... پیشرفت داشته است. کشور چین در ده سال گذشته رتبه دوم اقتصاد دنیا را به خود اختصاص داده است و در آستانه تبدیل شدن به قدرت اول اقتصادی جهان است. رشد اقتصادی این کشور به حدی شگفت انگیز است که تنها در طول بیست سال توانسته است بیش از ۷۰۰ میلیون نفر را از خط فقر نجات دهد.

برند هایک ویژن یکی از شرکت های موفق چینی در بیست سال گذشته است که تقریبا محصولات خود را به تمام کشورهای جهان صادر می کند. بیشترین میزان فروش، تولید محصولات با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه و ارزان تر از دیگر رقبا در سرتاسر جهان باعث می شود که دوربین های هایک ویژن اولین گزینه برای استفاده در پروژه های نظارت تصویری  تمام کشور ها باشند.

نکته دوم در خصوص انتخاب دوربین های هایک ویژن این است که ایران در ده سال گذشته تحت تحریم های شدیدی بود که تنها شرکت های چینی حاضر به ارائه خدمات محدود به ما شدند. ایران از سوی دیگر شریک تجاری استراتژیک چین در سال های آتی به حساب می آید و در نتیجه استفاده از محصولات این شرکت امنیت و اعتبار بیشتری در ایران خواهد یافت.

به همین دلایل است که ما به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات شرکت هایک ویژن برای پروژه های نظارت تصویری خود استفاده کنید.  در ادامه به مهمترین خصوصیات محصولات هایک ویژن اشاره هایی می کنیم.

چرا دوربین مداربسته هایک ویژن ؟

کیفیت بالا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته هایک ویژن کیفیت فوق‌العاده بالای این محصولات است، تمامی دوربین‌های این برند از کیفیت تصویربرداری فوق‌العاده جذاب و باکیفیتی برخوردار هستند و تصاویر را در قوی‌ترین حالت ممکن ضبط می‌کنند.

چنانچه دوست دارید ویدئوها و عکس‌های ضبط شده توسط دوربین مداربسته شما در بهترین کیفیت ممکن باشند و از تماشای آن‌ها لذت ببرید، بی‌شک خرید دوربین‌های مداربسته هایک ویژن، یک انتخاب فوق‌العاده است که نباید خرید آن را از دست بدهید!

مقاومت فوق‌العاده

چنانچه شما نیز علاقه دارید دوربین مداربسته‌ای که قصد خرید آن را دارید تا سال‌های طولانی بدون هیچ نقص و اشکال فنی برای شما کار کند فقط به خرید دوربین‌های مداربسته هایک ویژن فکر کنید چون دوربین‌های این برند فوق‌العاده می‌توانند تا سال‌های طولانی به عنوان یک دوربین مداربسته حرفه‌ای و ایده آل برای شما کار کنند بدون آنکه هزینه های تعمیرات روی دست شما بگذارند.

قیمت مناسب

شرکت هایک ویژن با داشتن شعار ارائه بهترین کیفیت و خدمات به افراد در بهترین رنج قیمت آغاز به کار و در طول سال‌های طولانی فعالیت خود با وفاداری به این آرمان اساسی همواره تلاش کرده است که محصولات خود را در بالاترین سطح کیفیت و کم‌ترین قیمت ارائه کند.

به عبارتی دیگر شما می‌توانید با خرید دوربین‌های مداربسته هایک ویژن یکی از بهترین دوربین‌های مداربسته دنیا را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

برترین نمایندگی هایک ویژن در ایران کدام است؟

 مانند دیگر شرکت های فعال در ایران، شرکت های مختلفی در ایران ممکن است با نام نمایندگی برند هایک ویژن فعالیت داشته باشند. اما قطعا خدمات این شرکت ها نیز در یک سطح نیست و در نتیجه پیشنهاد می کنیم از معتبرترین شرکت ها اقدام به خرید محصولات هایک ویژن کنید.

شرکت مهر تجارت با داشتن بیش از ده سال سابقه فعالیت درخشان در صنعت امنیت کشور و اجرای پروژه های بزرگ ملی در این حوزه،  در حال حاضر بزرگ ترین و معتبرترین نمایندگی برند هایک ویژن در ایران به حساب می آید.

برای مشاهده خدمات منحصر به فرد شرکت مهر تجارت و خرید با کیفیت به همراه نصب رایگان دوربین مداربسته در تهران به وبسایت شرکت مهر تجارت به  آدرس www.hiktejarat.com  مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۹۵۸ تماس بگیرید.

مهم‌ترین مزایای خرید از  مهر تجارت، نمایندگی هایک ویژن در ایران به شرح زیر است:

محصولات اصل

بی‌شک مهم‌ترین دغدغه شما زمان خرید دوربین مدار بسته آسوده شدن خیالتان از کیفیت کار تولید دوربین‌های مداربسته و اصل بودن آن‌ها است،  مهر تجارت، خیال شما را از این بابت آسوده می‌کند و بهترین دوربین‌های مداربسته هایک ویژن اصل را به شما عزیزان تقدیم می‌کند.

پشتیبانی عالی

دریافت پشتیبانی از تیمی که دوربین مداربسته را از آن‌ها خریداری کرده‌اید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است! تیم متخصص شرکت مهر تجارت تلاش می‌کند تا بهترین سطح پشتیبانی را به عزیزان پس از خرید دوربین مداربسته ارائه کند، شما با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از شرکت مهر تجارت دیگر هیچ نگرانی از بابت عدم دریافت پشتیبانی و ... نخواهید داشت.

نصب رایگان دوربین مداربسته در تهران

بعد از خرید دوربین مداربسته از شرکت مهر تجارت نگران نحوه  نصب دوربین مداربسته  خود و هزینه های آن نباشید. اگر در تهران ساکن باشید شرکت مهر تجارت به صورت رایگان نصب دوربین ها را برای شما انجام می دهد و اگر در شهرستان اقدام به خرید از شرکت مهر تجارت کنید، شرکت بهترین نصاب های شهرتان را به شما معرفی می کند و خدمات پس از فروش این محصولات را تضمین خواهد کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1587047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =