مکتب حاج قاسم، کارخانه انسان ساز است

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه شهید سلیمانی رسالت محور بود و این رسالت زمان، مکان و لباس نمی شناسد و آنچه برای او مهم بود انجام تکلیف الهی بود، گفت: حرکت ایران اسلامی در مسیر امامین است، امروز خروجی سردار می شود مکتب حاج قاسم، مدرسه و کارخانه انسان ساز است.

سردار نادر ادیبی؛ با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از ابتدای انقلاب تا زمان شهادت در حال جهاد و تلاش خستگی ناپذیر بود، اظهار کرد: شهید سلیمانی با غیرت و همتی که داشت هرگاه و هرجا مظلومانی را می‌ یافت که نیاز به کمک دارند در صحنه فداکاری حاضر می‌ شد و این مجاهدت و حمایت از مظلومان سبب شد که همواره از پایگاه مردمی و محبوبیت بالایی در بین مردم منطقه و جبهه مقاومت برخوردار باشد.

وی افزود: سردار سلیمانی به گونه‌ ای عمل کرد که هم سربازانش و هم مردم عادی به او عشق می‌ ورزیدند، ذره‌ ای غرور و خود بزرگ‌ بینی در وجود او احساس نمی‌ کردند و تواضع سردار برای آنها ارزشمند بود.

سردار ادیبی با بیان اینکه بصیرت و روشنفکری مردم در خلق حماسه ۹ دی برخاسته از مکتب شهدا بود، گفت: ۹ دی ماه روزی بود که کاسه های صبر مردم لبریز شد و اقیانوس حضور مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر پرونده  افراد ضد انقلاب را در هم پیچید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1587659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =