۱ نفر
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
پیروانی از سپاهانی‌ها امضا گرفت

خبرورزشی نوشت: با وجود درخواست و اعتراض باشگاه پرسپولیس تمام سکوهای ورزشگاه امام خمینی اراک برای اجرای طرح موزائیکی در اختیار سپاهان قرار گرفت.

در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس پس از اعتراض مسئولان تیم پرسپولیس به واگذاری صد در صد ظرفیت ورزشگاه امام خمینی به تیم میزبان، غلامرضا سلیمانی، ناظر این مسابقه طبق درخواست سرخ‌پوشان اعلام کرد باید قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا شود تا هواداران این تیم هم بتوانند طرح‌های موزائیکی مدنظر خود را در بخشی از ورزشگاه اجرا کنند.

البته با وجود تاکید ناظر بازی روی این موضوع از صبح مسابقه تمام ظرفیت‌های ورزشگاه در اختیار تیم سپاهان قرار گرفت و عوامل این تیم طرح‌ها و پرچم‌های خود را روی تمام سکوهای استادیوم امام خمینی نصب کردند.

این موضوع باعث عصبانیت افشین پیروانی مدیرتیم پرسپولیس شد. پیروانی بلافاصله از این ماجرا صورتجلسه تهیه کرد تا در دیدار برگشت نیز صد درصد ظرفیت ورزشگاه دراختیار پرسپولیسی ها قرار بگیرد.

البته رضا فتاحی نماینده باشگاه سپاهان زیر بار امضای صورتجلسه پیروانی نمی رفت اما با وساطت ناظر مسابقه راضی به این کار شد. مدیرتیم پرسپولیس از مسئولان برگزاری مسابقه نیز امضاء گرفت که در دیدار برگشت سند محکمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =