تأکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر جلب رضایت ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات حوزه درمان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مدیران این حوزه ، بر جلب رضایت ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات حوزه درمان تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، دکتر ارسلان خالدی فر افزود: در مدت شیوع بیماری کرونا، کادر درمان سختی بسیار و فشار مضاعفی را تحمل می کنند.
وی تصریح کرد: حوزه درمان دانشگاه از نیروهای خوب، توانمند و متعهدی برخوردار است که خوشبختانه بنده از نزدیک با اکثریت این عزیزان آشنایی دارم .
وی گفت: دکتر رحمانی از نیروهای توانمندی است که امور را با جدیت دنبال می کنند و اگر نبود مدیریت و همراهی تیم ایشان قطعاً خسارات جانی بیماری منحوس کرونا بیش از اینها بود.
دکتر خالدی فر در ادامه، تلاش روسا، مدیران، کادر درمان و نیروها در تمامی سطوح از پزشکان متخصص تا نیروهای نگهبانی و خدماتی در مراکز درمانی استان را ستودنی و قابل تقدیر دانست و افزود: با توجه به تلاش های بی وقفه ریاست جمهوری و دولت سیزدهم، امیدواریم به زودی ثمره این تلاش ها را در زندگی روزمره همه مردم شاهد باشیم و ما بعنوان مدیران این دولت از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکنیم .
وی گفت: اگر کارها با رفاقت، همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان پیگیری شود قطعاً نتیجه بهتری حاصل می شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: باید کرامت و احترام پرسنل و زیر دستان در مجموعه حفظ شود تا با ایجاد انگیزه در بین کارکنان، امور به نحو بهتری مدیریت شود و با حفظ احترام ارائه دهنده خدمت است، که می توان احترام گیرنده خدمت را حفظ و رضایت وی را جلب کرد.
دکتر خالدی فر اظهار داشت: می توان با مدیریت شرایط و کاستن از فشار عصبی و تنش های کاری، امور را با قوت و جدی بیشتر پیگیری کرد و این ظرفیت در مجموعه وجود دارد که با مداخلات کوچک میزان رضایتمندی کارکنان و دریافت کنندگان خدمات دانشگاه را افزایش داد.
وی در پایان گفت: کادر درمان بویژه پرستاران ما در مدت شیوع بیماری کرونا کارهای بزرگی انجام دادند که پیگیری مطالبات آنها حق مسلم آنهاست و ما با تمام توان پیگیر مطالبات این عزیزان هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =