۱ نفر
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
وظایف مشاور تحصیلی کنکور چیست ؟

صحبتی را با محمد موسوی مدیر موسسه کنکور پزشکی یکی از بهترین مشاور های تحصیلی در ایران داشتیم و ایشان به برخی سوالات مربوط به کنکور و مشاور تحصیلی پاسخ دادند.

 صحبتی را با محمد موسوی مدیر موسسه کنکور پزشکی یکی از بهترین مشاور های تحصیلی در ایران داشتیم و ایشان به برخی سوالات مربوط به کنکور و مشاور تحصیلی پاسخ دادند.

مشاور تحصیلی چیست ؟

مشاور تحصیلی فرآیندی بین دانشجو و مشاور تحصیلی برای بررسی ارزش یک آموزش عمومی است که به بررسی خدمات و سیاست های موسسه، بحث در مورد برنامه های آموزشی و شغلی، انتخاب رشته های مناسب و ارائه اطلاعات دقیق در مورد سیاست ها، رویه ها، منابع و برنامه های سازمانی می پردازد

مشاور تحصیلی چه کمکی به ما می کند؟

  • کمک به دانشجویان در درک ماهیت و هدف آموزش عالی و ارزش آموزش عمومی.
  • کمک به دانش‌آموزان در در نظر گرفتن اهداف زندگی از طریق مرتبط کردن علایق، مهارت‌ها، توانایی‌ها و ارزش‌ها به مشاغل و دنیای کار.
  • کمک به دانش‌آموزان در تدوین برنامه آموزشی آگهی منطبق با اهداف و اهداف زندگی (دوره‌های عمل جایگزین، ملاحظات شغلی جایگزین و انتخاب رشته).
  • کمک به دانش آموزان در ارزیابی یا ارزیابی مجدد پیشرفت در جهت اهداف تعیین شده و برنامه های آموزشی.
  • کمک به دانش آموزان در درک خود و پذیرش خود.
  • کمک با بار دوره
  • کمک به شما برای ارزیابی آمادگی تحصیلی، مهارت های مطالعه، و خواسته های دوره های مربوطه.

مشاوره تحصیلی فرآیندی است که در آن مشاور تحصیلی در طول دوره مشاوره به طور منظم با شما ملاقات می کند. در حالی که بحث در مورد اهداف دانش آموز و مؤسسه، بررسی اهداف شخصی و برنامه ریزی تحصیلی پیشرفته باید در اولویت اول باشد، همچنین برای دانشجو و مشاور ایجاد یک رابطه کاری نزدیک که در آن مشکلات ممکن است به محض ظهور مورد بحث قرار گیرند، مهم است. ممکن است برنامه تحصیلی دانش آموز در نظر گرفته شود، سیاست ها و انتظارات دانشگاهی ممکن است تفسیر شود و غیره

موسسه کنکور پزشکی در این زمینه ها شما را همراهی خواهد کرد تا کمک شایانی در حل مشکل و مسائل شما داشته باشد.

نمونه هایی از مشکلاتی که ممکن است بر کار درسی شما تأثیر بگذارد عبارتند از آمادگی ناکافی دبیرستان، بار سنگین دروس، مشکلات مهارت های مطالعه، مدیریت زمان، مشکلات شخصی، تغییر در علایق یا اهداف شما، یا فشار خانواده. ورقه‌های کمبود، عدم حضور در کلاس و از دست دادن یا تأخیر در انجام تکالیف یا آزمون‌ها اغلب نشانه‌های هشداردهنده مشکلی هستند که ممکن است نیاز به مشورت با مشاور شما داشته باشد.

کمک در انتخاب رشته

بحث در مورد علایق و اهداف خود، بررسی شرایط فارغ التحصیلی، و ارزیابی سطوح دوره مناسب بر اساس شایستگی.

مشاوره کنکور تلفنی [ مشاوره اول رایگان + ویژه کنکور 1400 ]

نکات مهم موفق شدن برای دانش آموزان

هر فردی دارای نقاط قوت، چالش ها، مهارت ها، علایق و آرزوهایی است.

استانداردهای شخصی و آکادمیک بالایی را برای خود تعیین کنید و مطابق آنها عمل کنید. به آن صدای کوچک درونتان گوش دهید که می گوید: "من می توانم این کار را انجام دهم." خودت را باور کن. درک کنید که مدرسه کار است. زمان بازی نیست به چیزی کمتر از بهترین خود رضایت دهید. تمایل به پذیرش هر چیزی کمتر از بهترین ها اغلب به یک پیشگویی خودشکوفایی تبدیل می شود.

برای فهمیدن تلاش کن صرفاً حفظ نکنید؛ عمق درک خود را افزایش دهید شما باید سعی کنید آنچه را که باید بدانید و بتوانید در نتیجه تحصیلات خود انجام دهید، کاملاً درک کنید.

به یاد داشته باشید که نمرات به حساب می آیند. بهترین مشاغل با بهترین دستمزد اغلب به مشاغلی می رسد که بهترین نمرات را دارند. نمرات بالا حاکی از هوش، برتری شخصی و تعهد به انجام خوب کار است. نمرات بالا می تواند همه تفاوت را در یافتن شغل ایده آل یا ورود به مقطع کارشناسی ارشد در موسسه مورد نظر شما ایجاد کند.

بررسی مهارت های مطالعه و تست زنی، محققان آموزشی بررسی کرده اند که برای پیشرفت تحصیلی چه چیزی لازم است و از آنچه می توانند به ما بگویند استفاده کنید.

ما در موسسه کنکور پزشکی منابعی داریم که به شما کمک می کند نقاط قوت و چالش های خود را ارزیابی کنید، مهارت های خود را تقویت کنید، علایق خود را کشف کنید و از آرزوهای خود حمایت کنید. از انبوهی از تجربه و مشاوره اساتید، کارکنان و دانشجویان در طول مدتی که در موسسه کنکور پزشکی هستید استفاده کنید تا به شما در شفاف سازی و دستیابی به اهدافتان کمک کند.

چگونه زمان خود را به خوبی مدیریت کنیم؟

در موسسه کنکور پزشکی، فرصت های تحصیلی و فوق برنامه بی شماری به شما ارائه می شود. مهم این است که زمان خود را به خوبی مدیریت کنید تا بتوانید از تجربه دانشگاه خود نهایت استفاده را ببرید. بخش مهمی از مدیریت زمان برنامه ریزی از پیش است. با استفاده از برنامه ریز دانشجویی خود، و تقسیم وظایف خود به بخش های قابل مدیریت، می توانید کار خود را به نحو احسن انجام دهید و زمان باقی مانده برای جا دادن فعالیت های اضافی که از آنها لذت می برید در برنامه خود داشته باشید. یافتن زمان و مکانی که بتوانید در آن تمرکز کنید، به شما امکان می دهد با پشتکار و موثر کار کنید. استراحت مطالعه را فراموش نکنید! در حالی که دانشگاه می تواند طاقت فرسا به نظر برسد، با مدیریت زمان خود، می توانید تعادل مورد نیاز برای موفقیت را پیدا کنید.

وظایف مشاور تحصیلی کنکور چیست ؟

چگونه انتخاب رشته کنکور تجربی را به خوبی انجام بدهیم؟

آزمون ورودی کنکور یک تست استعداد استاندارد است که استعداد شما را در زمینه های مختلف مانند مهارت های کلامی، ریاضی، تحلیلی و نوشتاری اندازه گیری می کند. این آزمون ها برای اندازه گیری آموخته های شما در مدرسه طراحی نشده اند. بلکه پتانسیل شما را برای عملکرد خوب در آینده می سنجند.

این پایان داستان کنکور نیست و انتخاب رشته نیز جز بخش های مهم این روال است.

تیم موسسه کنکور پزشکی آماده این است تا در زمان انتخاب رشته کنکور تجربی، شخصیت شما را بررسی کند و بر اساس شخصیت شما بهترین انتخاب رشته را انجام دهد.

آیا راه حلی برای قبولی تضمینی پزشکی و دندانپزشکی وجود دارد؟

بله، با دوره هایی همچون جامع توربو، پدیده شو و سایر برنامه های آموزشی شما می توانید سطح تحصیلی خود را بالا ببرید و همچون سایر دانش آموزانی که رتبه های خوب کنکور را بدست آوردند و در آلبوم موفق های تیم ما تصویرشان نهفته شده است به این تیم موفق بپیوندید.

کارنامه محمد موسوی کاملا مشخص و واضح است که قطعا این کارنامه به دلیل استعداد ایشان و تجربه و علمی است که ایشان از معتبرترین دانشگاه ها و اتحادیه های جهانی کسب کرده است.

قطعا به شما به راحتی قبولی تضمینی پزشکی و دندانپزشکی را از محمد موسوی و موسسه کنکور پزشکی دریافت خواهید کرد.

برخی از دانش آموزان این چنین سوالات را در ذهن دارند :

چگونه درس بخوانم؟

چگونه بر ترس از سختی دوره های آموزشی در مدرسه غلبه کنم؟

چگونه بفهمم در کدام کلاس ها شرکت کنم؟

من از امتحان کنکور خیلی میترسم چطوری کنترل کنم؟

اگر شما هم جز کسانی هستید که این سوال ها را در ذهن دارید حتما از محمد موسوی کمک بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =