۲ نفر
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
بلاتکلیف‌ترین ستاره پرسپولیس

عبدی باید بیشتر تلاش کند. حیف این روزهای درخشان است که برای خودش و پرسپولیس از دست می‌رود.

به‌طور کلی باید از مهدی عبدی به‌ عنوان بلاتکلیف‌ترین بازیکن پرسپولیس یحیی گل‌محمدی یاد کرد. او سابقه خوبی در گلزنی و درخشش در ۳فصل اخیر لیگ برتر دارد و به‌ویژه در مسابقات مهم‌تر عملکرد بسیار خوبی ارائه داده، اما هنوز در تثبیت جایگاه خودش در ترکیب اصلی پرسپولیس هم مشکلات اساسی دارد.

عبدی تا این مقطع از فصل با ۴گل زده بهترین گلزن پرسپولیس بوده، اما باز هم در مسابقه بسیار مهمی مثل دیدار با سپاهان در ترکیب قرار نگرفت و حتی به‌ عنوان بازیکن تعویضی هم بخت حضور در زمین را پیدا نکرد.

او در دیدار قبلی با ذوب‌آهن هم صرفا در دقیقه۹۰ به بازی آمد که برای چنین بازیکنی جالب نیست.

عبدی قبل از این دو بازی، در مسابقه با پیکان فیکس بود و حتی گل اول تیمش را هم به ثمر رساند، اما در دقایق پایانی مسابقه تعویض شد و پس از آن بار دیگر اعتماد کادر فنی را از دست داد.

اگر یک مسئله قطعی وجود داشته باشد، این است که یحیی به عبدی اعتماد کامل ندارد. در فصلی که او با بحران مهاجم مواجه است و حتی گاهی ناچار می‌شود از امثال وحید امیری یا امید عالیشاه در خط حمله استفاده کند، باز هم عبدی در خیلی از مسابقات بیرون می‌ماند.

این بازیکن در دربی تهران هم صرفا در ۲۰ دقیقه پایانی به میدان فرستاده شد.

انتخاب اصلی یحیی در این فصل عیسی آل‌کثیر بوده که با وجود دقایق بیشتر بازی نسبت به عبدی، یک گل کمتر از او به ثمر رسانده است.

به‌نظر می‌رسد عبدی در زمینه دویدن، پرس کردن و فشار آوردن به خط دفاع حریف نتوانسته توقعات کادر فنی را برآورده کند و اگر پرسپولیس بین ۲نیم‌فصل خط حمله‌اش را تقویت کند، موقعیت این بازیکن بیش از قبل به خطر خواهد افتاد. عبدی باید بیشتر تلاش کند. حیف این روزهای درخشان است که برای خودش و پرسپولیس از دست می‌رود.

بیشتر بخوانید:

توقف‌بازی به خاطر حال بد هوادار/عکس

رباطی که ستاره بزرگ استقلال را خانه نشین کرد/عکس

صحبت‌های مهم مجیدی خطاب به استقلالی‌ها

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عشقپولیس IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    عبدی برگرد به روزهای اوجا😪❤️