۰ نفر
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
زیباسازی شهر خرم آباد تعطیل است

نایب رییس شورای شهر خرم آباد در نشست علنی شورای شهر با انتقاد از مدیریت شهری از وضعیت اسف‌بار زیباسازی خرم آباد بشدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مجید دریکوند  در صحن شورا  خطاب به شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری از برخی ناکارآمدی و مدیران غیرمتخصص متضرر است و به واسطه حضور مدیران ناتوان ، شهر خرم‌آباد همچون یک روستا اداره می شود 

وی افزود : اولویت مدیریت شهری می بایست بر توانمندی و فساد ستیزی باشد اما متاسفانه حضور  افرادی غیرمتخصص در برخی سمت ها باعث کندی خدمات رسانی و نارضایتی مردم شده است .

عضو شورای شهر خرم آباد در ادامه با بیان اینکه زیباسازی شهر خرم آباد تعطیل است اظهار داشت : در خصوص زیباسازی شهر با مدیران شهرداری نشست‌های مختلفی داشتیم اما متاسفانه کار پیش نمی رود و مردم شهر مدام نارضایتی خود را بیان میکنند .

دریکوند علت حضور افراد غیرمتخصص را تصمیمات شهردار می داند و عنوان کرد : شهردار مدیران سفارشی را در اسرع وقت بایستی برکنار کند و افراد باتجربه و متخصص را جایگزین نماید و در این مورد تعارفی با کسی نداریم .

عضو شورای شهر خرم آباد همچنین وضعیت سد معبر شهر را نامطلوب خواند و افزود : متأسفانه عملکرد شهرداری در این مورد نیز ضعیف است و دست فروشان در اکثر معابر شهر  مستقر شده که ترافیک و مزاحمت‌های زیادی برای شهروندان ایجاد نمودند .

مجید دریکوند ادامه داد : شورای شهر در این راستا طرح  دو فوریتی جهت واگذاری سد معبر تصویب و شهرداری مکلف به اجرای آن است . 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =