پخش «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» از تلویزیون

شبکه پنج سیما برای روزهای چهارشنبه و جمعه دو قسمت از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را روی آنتن می برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «شانه هایی که دنیا را به دوش می کشد» و «زندگی دوباره» از مجموعه اپیزودیک و تماشایی "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" به ترتیب روزهای چهارشنبه و جمعه ساعت ۲۳ روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان «شانه هایی که دنیا را به دوش می کشد» آمده است پروین به خاطر نگهداری از مادرش ازدواج نمی کند و او ضمن نگهداری و مراقبت از مادرش، در خانه کار تایپ نیز انجام می دهد. بعد ازمدتی مادر پروین فوت می کند و برادرهای او که هر یک پی زندگی خود رفته اند به قصد فروش خانه، پروین را بیرون می کنند و ... 

این اپیزود از شاید برای شما هم ... را اکبر تحویلیان تهیه کنندگی، احمد معظمی کارگردانی و طلا معتضدی نویسندگی کرده است و مارال فرجاد، سیما مطلبی، علیرضا ثانی فر و ... در آن ایفای نقش می کنند.

همچنین در خلاصه داستان «زندگی دوباره» آمده است: ایرج قبل از فوتش دو دستگاه آپارتمان برای همسر و پسرش ارسالان باقی می گذارد. ارسلان علیرغم مخالفتهای مادرش تصمیم می گیرد با دختری به نام صبا ازدواج کند. پس از مدتی سامان شریک قدیمی ایرج با سندی که در دست دارد می گوید تمام بدهی های پدر ارسلان را تسویه کرده است و اکنون او صاحب این آپارتمان است و ... 

در اپیزود «زندگی دوباره» هایده حائری، روح الله کمانی، نیلوفر شهیدی و ... هنرنمایی می کنند و شهره سلطانی کارگردانی، اکبر تحویلیان تهیه کنندگی و ندا نوبخت نویسندگی آن را بر عهده داشتند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =