ضعف بزرگ استقلال چیست؟

خبرورزشی نوشت: مهاجم اسبق استقلال گفت: حذف یک ساله استقلال از آسیا لطمه بزرگی به لحاظ اعتباری و مالی به این تیم می‌زند اما می‌تواند بهترین فرصت برای رفع مشکلات باشد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا سه تیم ایرانی استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان از دور رقابت‌های ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند. علیرضا اکبرپور در گفت‌گو با خبرورزشی، درباره کنار گذاشته شدن تیم استقلال از آسیا و بازی بعدی این تیم مقابل مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرد.

نظر شما درباره حذف استقلال از آسیا چیست؟

بالاخره باید یک روز این اتفاق می‌افتاد. شاید این عاملی شود تا مشکلات استقلال و دیگر باشگاه‌های ما حل شود تا بالاخره واقعا حرفه ای شویم. مخصوصاً استقلال و پرسپولیس با این همه هوادار آبروی مملکت ما هستند و این دو باشگاه باید به درجه ای برسند که هیچ مشکلی نداشته باشند.

چطور می‌توان به چنین شرایطی دست پیدا کرد؟

وقتی همه چیز سر جایش باشد دیگر بدهی انباشته نمی‌شود، باشگاه‌ها استادیوم اختصاصی دارند و زیرساخت‌ها مطابق با خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود. انشاالله که این محرومیت باعث شود ما بیدار شویم.

به نظر شما حذف یک ساله استقلال و پرسپولیس فرصت کافی برای رفع مشکلات موجود به این دو باشگاه می‌دهد؟

اگر مسئولان واقعاً مسئول باشند یک سال زمان زیادی هم هست. آنها اگر بخواهند می‌توانند ظرف چهار ماه همه مشکلات را حل کنند اما این بستگی به این دارد که مسئولان خودشان را به خواب نزنند.

چطور؟

کسی که خودش را به خواب زده را نمی‌توان بیدار کرد، بنابراین اگر ۱۰ سال هم ما را محروم کنند کاری از پیش نمی‌رود ولی ما ثابت کردیم در کارهای جهادی در ایران می‌توانیم در عرض یک ماه بزرگترین بناها را هم بسازیم. فقط کافی است مسئولان بخواهند.

بازی استقلال و مس رفسنجان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

تیم رفسنجانی نشان داده تیم خوبی است. نتایج خوبی گرفته و غافل شدن از این تیم می‌تواند استقلال را با مشکل مواجه کند. از طرفی می‌دانیم هر تیمی که جلوی استقلال قرار می‌گیرد شیر می‌شود. ولی اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود باید همه حریفانش را ببرد به ویژه مسابقات خانگی اش را.

نقطه ضعف استقلال در این دیدارهای اخیر را درچه دیده اید؟

استقلال نقطه ضعف مشخصی از نظر نفری ندارد ولی به لحاظ شکل بازی تیمی‌اینکه بعد از گل عقب می‌کشد و در زمین خودش می‌ایستد تا دفاع کند بد است. استقلال باید حمله را هم در دستور کارش داشته باشد وگرنه مثل بازی اراک بازیکنان حریف اینقدر فشار می‌آورند که مدافعان دچار اشتباه شوند تا گل بزنند. در بازی با فجر هم همین اتفاق افتاد و استقلال بعد از گلزنی، اینقدر در لاک دفاعی فرو رفت که روی اشتباه دو بازیکن استقلال روی تیر یک و سُر خوردن حسینی گل مساوی را خوردیم. با همین ۴ امتیاز این دو بازی الان استقلال ۳۳ امتیازی می‌شد. استقلال تیمی‌نیست که عقب بایستد و دفاع کند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1590219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 0
    مربی بدون کارنامه و بازیکن سالاری ..‌.