بهره برداری از سامانه جدید نوبت دهی در مرکز پلاک گذاری موتورهای شارژی

محمد حسین آقایی سرپرست مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت عمران، آب و خدمات کیش از بهره برداری سامانه جدید مرکز پلاک گذاری موتورسیکلت های شارژی کیش با هدف تامین رفاه بیشتر متقاضیان در جزیره خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، محمد حسین آقایی سرپرست مدیریت برنامه ریزی و توسعه این شرکت با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب در مرکز شماره گذاری موتور سیکلت های جزیره کیش اظهار داشت : این مدیریت در راستای تسهیل و تسریع روند پلاک گذاری و رفاه بیشتر ساکنان سامانه جدید نوبت دهی اینترنتی را راه اندازی کرده است .وی افزود: سامانه قدیم نوبت دهی به دلیل معایبی از جمله عدم ارائه نوبت دهی به صورت روزانه و نوبت دهی تنها در روزهای جمعه هر هفته ، عدم امکان ارتقاء سامانه و مدیریت زمانبندی نوبت دهی توسط کاربر مسئول ،روند ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان را دچار مشکل می کرد.

به گفته عضو هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات، سامانه جدید با مزایای همچون مدیریت زمانبندی توسط افسر پلیس راهور در محل مرکز راهور ،تهیه گزارش های کامل از سامانه بر اساس شماره تماس ها ، امکان زمان بندی روز های آتی با دسترسی تغییر مقدار زمان مورد نیاز برای انجام خدمات وامکان نوبت دهی اخذ پلاک موتور سیکلت ها از روز شنبه ۱۸ دی به بهره برداری رسید.

آقایی تصریح کرد: بررسی بدهی عوارض خودرو-جرائم خودرو و معاینه فنی پیش از ارائه نوبت به متقاضی ، ارائه نوبت به صورت روزانه ، جلوگیری از نوبت دهی بیهوده به متقاضیان(امکان ثبت نوبت بیش از یک بار برای شماره تماس وارد شده تا پیش از ۲۴ ساعت وجود نخواهد داشت و زمانبندی صحیح و ارائه نوبت بر اساس ساعت و دقیقه از دیگر مزایای این سامانه جدید است .

لازم به ذکر است طرح ساماندهی موتورهای شارژی به همت شرکت عمران،آب و خدمات و پلیس راهور و با هدف تعیین مالک، اختصاص پلاک و صدور کارت برای موتورهای شارژی و الزام موتورسواران به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ فرهنگ ترافیکی خوب جزیره کیش اجرایی شد.

هم اکنون در این جزیره حدود هشت هزار دستگاه موتورسیکلت شارژی وجود دارد که تمام این دستگاه ها در یک بازه زمانی باید اهراز هویت، ساماندهی و پلاک گذاری شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1591108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =