مدیران میدانی همراه با برنامه رویکرد اصلی  معاون سیاسی استانداری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی تازه منصوب شده استانداری لرستان معتقد است مدیران میدانی همراه با برنامه رویکرد اصلی و مهم توسعه استان خواهد بود.

 به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر بهرام ستاری در این رابطه با اشاره به لزوم مشارکت مسئولان و مردم در حل مشکلات استان گفت : لرستان ظرفیت‌های متعددی در همه حوزه ها داشته که با رویکرد تبدیل کردن ظرفیت ها به توسعه پایدار میتوان بخش زیادی از مشکلات استان را حل نمود .

ستاری که خود از نظر آکادمیک کارشناس ارشد علوم سیاسی نیز می‌باشد با بیان اینکه از ۲۰ سال گذشته با استان در ارتباط بودم و با شناخت از وضعیت استان برای خدمتگزاری به مردم مسئولیت را پذیرفتم اظهار داشت : در مناطق کویری کشور با قطره ای بهترین تفریحگاه احداث می‌شود اما در لرستان که سرشار از استعداد و ظرفیت است آنطور که باید طرفیتها بکار گرفته نشده بنابراین کمبودهای حوزه های مختلف همچنان معضلی برای مردم باقی ماندند .

معاون استاندار لرستان با اشاره به پتانسیل های مرکز استان ، توسعه بام های خرم آباد و پشت بازار را توسعه شهر دانست و تصریح کرد: این دو ظرفیت برای شهر خرم‌آباد قطعا توسعه محلات را بدنبال خواهد داشت بنابراین مدیران شهری بایستی اهتمام ویژه ای در این حوزه داشته باشند.

دکتر بهرام ستاری که سالها در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی مسئولیت داشته و فردی کم تجربه و ناآشنا نیست طرح ساخت مسکن اجتماعی در مناطق محروم شهرها با امتیازات خاص را از دیگر اقدامات و راهکارهای کمک به محلات آسیب پذیر اعلام کرد و افزود : این طرح را برای اجرا و کمک به هم استانیها باید در مناطق آسیب پذیر در دستور کار قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان که معتقد است هر جا مسئولیت داشته به دلیل ارائه خدمات زیاد مدیران جایگزین وی به چالش برخورد نمودند بیان کرد : بکار گیری امکانات موجود استان می تواند استان را بسمت توسعه پایدار هدایت نماید و استفاده از نیروهای انسانی بومی که ویژه گی بسیار حیاتی است نیز لازمه توسعه است و  با این رویکرد قطعا خدمات متفاوتی باید به مردم ارائه نمود .

دکتر ستاری استفاده از ظرفیت های انسانی را مهم برشمرد و گفت : استان لرستان ظرفیت انسانی توانمندی دارد که قطعا استفاده از این ظرفیت از محورهای مهم مدیریتی توسعه استان خواهد بود و با مشارکت مردم در حل مشکلات اقداماتی در خور شأن را انجام خواهیم داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1591477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =