به گفته یکی از نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان؛ هشدارهای انتخاباتی اخیر مقام معظم رهبری، به دلیل اطلاعاتی است که به ایشان می​رسد.

اسماعیل کوثری نماینده تهران، در گفت​وگو با خبرآنلاین، گفت: اطلاعاتی که به مقام معظم رهبری می​رسد حاکی از این است که برخی به دنبال این هستند که بتوانند در انتخابات آتی اعمال نفوذ کرده و به خواسته​های خودشان در انتخابات برسند. لذا ایشان از هم اکنون که حدود 9 ماه تا برگزاری انتخابات زمان باقی است، به مسئولین و دستندکاران انتخابات هشدار می​دهند که مراقب باشند و برای تامین سلامت انتخابات هوشیار باشند و احساس مسئولیت کنند تا این انتخابات سالم و سلامت برگزار شود.

وی افزود: بر همین اساس هم ایشان مواردی  را مطرح کردند که مردم و کاندیداها تابع نفوذ کسانی که قدرت و ثروت دارند نشوند. ایشان از هم اکنون هشدار می​دهند تا انشالله انتخابات سالمی مثل گذشته داشته باشیم و اینگونه نشود که کسانی با امکانات و جایگاه و ثروتی که دارند، نفوذ نکنند و برخی نمایندگان را وامدار خودشان کنند.

کوثری در پاسخ به اینکه «چه مواردی رخ داده که به گفته شما به مقام معظم رهبری گزارش شده تا ایشان چنین تذکری را لازم بدانند؟» گفت: همیشه کسانی هستند که به خاطر دستیابی به اهداف مادی و یا ثروت​های بیشتر، قول​هایی به برخی نمایندگان می​دهند یا به برخی مسئولان قول هایی می​دهند که اگر شما با ما باشید و ما رای بیاوریم، این کارها را برایتان می​کنیم. همیشه این موارد بوده و این گوشزدهای رهبر معظم انقلاب همیشه اثرگذار و هشدار دهنده برای کاندیداها و رای دهندگان بوده است تا کسانی که در این جهت حرکت می​کنند، بدانند کسانی مراقب رفتارشان هستند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 159187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    اقای کوثری گفتن این حرف تشویش اذهان عمومی نیست؟ این حرف دشمنان نظام نیست؟اقا معیار شماها چیست ؟هر موقع عشقتان کشید انتخابات مشکل داره هر وقت هم فکر میکنید بردید همه چیز درست بوده این خلق الله بر میگرده ها بعدن هیچ چیز حریفش نیستها حالا