گل‌محمدی: نمی‌شود یک تیم هر هفته از اشتباهات داوری استفاده کند و تیمی دیگر همیشه ضرر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که هدف اول تیمش در مصاف با فجرسپاسی شیراز کسب سه امتیاز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: یک بازی خانگی را در پیش داریم. قطعاً کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف است که بهترین نتیجه برای‌مان خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام دهیم و به هدف‌مان برسیم. شرایط‌مان از نظر فنی خوب است و بازیکنان هم از نظر بدنی، شرایط خوبی دارند. همه با انگیزه و آماده هستند تا یک بازی خوب را با کسب سه امتیاز انجام دهیم. خودمان را آماده کرده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حریف تیمش در بازی هفته پانزدهم، گفت: فجر سپاسی تیم خوبی است. بازی‌های آنها را دیده‌ایم که با تمام وجود بازی می‌کنند. قطعاً بازی راحتی برای ما نیست و باید خیلی باتمرکز باشیم، بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم و با سرعت دادن به بازی و استفاده از فضاهایی که ایجاد می‌شود، به موقعیت برسیم. مطمئنم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و ان‌شاءالله برای ما با پیروزی و کسب سه امتیاز همراه باشد.

گل‌محمدی درباره اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس از جمله استعفای مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس و تأثیر آن در روند نتیجه‌گیری تیمش اظهار داشت: این مسائلی که به خصوص در یکی دو سال اخیر برای پرسپولیس رخ داده، خیلی عادی شده است. من دو سال است اینجا هستم که چهار مدیرعامل تغییر کرده و هیچ ثباتی را در بحث مدیریت نداشتیم. از شروع فصل که با اتفاق آقای سمیعی شروع کردیم، نه هیئت مدیره مشخص شد و نه مدیرعامل داشتیم. این اتفاقات را نگاه کنید، در لیگ فقط برای پرسپولیس افتاد.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: ما از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. از کوچ بازیکنان تا عدم جذب بازیکنانی که در لیست‌مان بودند و حتی با یکی از مهاجمان هم نتوانستیم قرارداد ببندیم. جذب بازیکن در سطح تیم ملی در حال حاضر، برای پرسپولیس شدنی نیست، چون هم مبلغ آنها بالاست و هم جذب آنها سخت است. شاید در این یکی دو سال اخیر، شش هفت بازیکن و بیشتر را در سطح تیم ملی از دست دادیم و بازیکنانی از ما جدا شدند که هر کدام آنها می‌توانستند نتیجه بازی را عوض کنند و به تیم ما وزن می‌دادند. با تمام این مشکلات ما کارمان را شروع کردیم، در آسیا تا یک چهارم نهایی رفتیم و تنها تیم ایرانی بودیم که بین هشت تیم برتر آسیا قرار داشتیم. پرواز ما هم به مشکل خورد و ۴۸ ساعت قبل از بازی به عربستان رسیدیم و تمام برنامه‌های ریکاوری و تمرینی را از دست دادیم و با خستگی زیاد و عدم تمرکز وارد بازی با الهلال شدیم.

«مشکلات زیادی داریم و در بحث امکانات شرایطی خوبی برای تیم ما وجود ندارد.»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله یادآور شد: سه ماه است مشکل زمین تمرین داریم و دو زمین تمرین پیشنهاد دادم که شرایط خوبی داشت، اما متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت. زمین‌هایی که خیلی از تیم‌ها راحت استفاده می‌کنند  یا قبلاً استفاده می‌کردند. شرایط اینجا خیلی سخت است و آنقدر مشکلات زیاد شده، می‌خواستم تیتر کنم که یادم نرود. مشکلات مدیریتی داشتیم، نه وضعیت هیئت مدیره مشخص بود و نه مدیرعامل.

گل‌محمدی تأکید کرد: وضعیت داوری را هم در این هفته‌ها ببینید که همه چیز علیه ماست و ضربات زیادی از داوری خوردیم. من همیشه سعی می‌کنم درباره مسائل داوری دخالت نکنم، اما این اشتباهات بیش از اندازه شده و دردناک‌تر از آن حمایت از این اشتباهات از سوی مسئولانی است که در فدراسیون فوتبال نشسته‌اند. اینها جای نگرانی دارد و این مسئله مشکلات ما را دو چندان کرده است. ما هیچ امنیتی از سمت داوران احساس نمی‌کنیم و امیدوارم این رویه یک جا تمام شود. یک جا باید جلوی این مسائل را بگیرند. اگر اشتباه داوری است، باید برای همه باشد و نمی‌شود که در جدول یک تیم هر هفته از اشتباهات داوری استفاده کند و یک تیم همیشه ضرر کند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1591887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ببخشید یحیی خان شما که هر هفته دارید سود میبرید پنالتی دربی رو یادت رفته؟ تا یک پنالتی برا استقلال میگیرند صدات درمیاد؟ خودتم میدونی سالهای گذشته چطوری به اصطلاح قهرمان شدید
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اگر تيم ها قبول كنند اشتباه داوري ( البته تا چند مورد) جز بازي هست خيلي چيزها عوض مي شود يعني ان چند سوت اشتباه داوري را به حساب اشتباهات بازيكنان خود در طول 90 دقيقه بگذارند!
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    همه تیم‌ها بخاطر اشتباهات داوری هم امتیاز از دست دادن هم امتیاز گرفتن. با اینحال معمولأ تیم‌های پرطرفدار صدای بلندتری دارن و بیشتر شنیده میشن. حتی اگر در بازی مهمی سود برده باشن و امتیازات حساسی گرفته باشن، همیشه طلبکارند.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    دولت امکان نداره بگذارد ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس اتفاق بیافتد چون این یک دستور است ! اتفاقات قبل از شروع فصل نبود مدیریت نبود پول برای خرید بازیکن بسته ماندن پنجره نقل و انتقال رفتن بازیکنان سرشناس تیم و همه و همه خبر از یک سناریو از پیش تنطیم شده میدهد که کمیته داوران و کمیته انضباطی کمیته مسابقات نیز نقش مهمی در اجرای آن ایفا میکنند
  • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    دقیقه 87 دربی امسال. دقیفه ۳ دربی پارسال.