قلعه‌نویی در پایان صحبت‌هایش گفت: یاشاسین آذربایجان. یاشاسین تراکتور.

فوتبال تبریز تا کنون کمتر چنین استقبالی را به یاد داشت. هواداران تراکتورسازی که موفقترین سرمربی لیگ برتر را در تیمشان می‌دیدند برای او سنگ تمام گذاشتند. تبریزی‌ها که به مهمان‌نوازی معروفند در بدو ورود امیر قلعه‌نویی به شهرشان کاری کردند که در یاد فوتبال ایران بماند.

ازدحام جمعیت به هنگام ورود قلعه‌نویی آنقدر زیاد بود که ترس از این به وجود آمد که نکند کسی زیر دست و پا جان خود را از دست بدهد.

هواداران که از پیوستن امیر به تیمشان فوق‌العاده خوشحال بودند ابتدا سردار جعفری را تشویق کردند و سپس نوبت به قلعه‌نویی رسید. آنها شعار می‌دادند مدیر بزرگ، سرمربی بزرگ، تیم بزرگ.

در کارخانه شکسته شد

وقتی قلعه‌نویی می‌خواست به کارخانه تراکتورسازی وارد شود (که باشگاه در کنار آن قرار دارد) هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که هواداران بتوانند وارد محوطه شوند؛ اما ازدحام آنقدر بالا بود که در کارخانه شکسته شد و طرفداران دوآتشه تراکتور توانستند وارد کارخانه شوند. در چنین شرایطی هیچ کاری نمی‌شد کرد جز اینکه شرایطی فراهم شود تا بشود برای این مردم حرف زد.

سخنرانی حاج رضایی و قلعهنویی

مردم را به سمت یک سالن 5 هزار نفری هدایت کردند تا ابتدا حاج رضایی و سپس قلعه‌نویی برای مردم حرف بزنند. حاج رضایی گفت من در عمرم چنین استقبال باشکوهی را سراغ نداشتم. سپس نوبت به قلعه‌نویی رسید که بگوید من فقط یک بار چنین استقبالی دیدم. وقتی ما با استقلال قهرمان آسیا شدیم. اینجا هواداران تراکتور چنان شوری در سالن به راه انداختند که امیر مجبور شد همراه هواداران بگوید تراختور.

 

کنفرانس مطبوعاتی

بعد از آرام شدن سیل مردمی که برای خوشامدگویی به سرمربی معروف تیمشان آمده بودند نوبت به کنفرانس مطبوعاتی رسید تا سرمربی تیم برای خبرنگاران صحبت کند. خبرنگارانی که بسیاری از آنها تبریزی بودند و برخی هم مانند ما از تهران آمده بودند تا این مراسم باشکوه را پوشش بهتری بدهند.

قلعهنویی: اصلا قول قهرمانی نمیدهم

قلعه‌نویی در صحبت‌های خود به نکات مختلفی اشاره کرد که مهمترین آنها مربوط به قهرمانی تراکتورسازی می‌شد. او گفت: «من هیچ قولی مبنی بر قهرمانی تراکتورسازی به هیچ کس نداده‌ام و هر مربی‌ای چنین قولی می‌دهد من مخلص او هم هستم و می‌روم دستیارش می‌شوم». شاید او برای این چنین جمله‌ای گفته که در همین بدو ورود بار روحی تیم و خودش را کم کند. قلعه‌نویی به خوبی به قواعد فوتبال و لیگ ما آشناست می‌داند تیمی که با فشار قهرمانی کار خودش را آغاز کند شاید در میانه لیگ از نظر روحی و جسمی لطمه بخورد.

قلعه‌نویی سپس به خبرنگاران گفت: ما کارمان را از همین هفته شروع می‌کنیم؛ اما باید بدانید که برخی کارها را باید با چراغ خاموش انجام داد مثل همین خریدهایی که در این چند روز داشتیم.

سرمربی تازه جمله بامزه‌ای هم گفت: امتحانات پسرم که در اصفهان درس می‌خواند تمام شده و می‌دانم اگر او به اینجا بیاید از این شهر خوشش می‌آید. همین حالا هم با سرمربی تیم‌های پایه تراکتور صحبت کرده‌ام تا اسم او را برای تیم نوجوانان تراکتور  رد کند. می‌خواهم او یک تراکتوری شود.

قلعه‌نویی در پایان صحبت‌هایش با خبرنگاران حسابی خودش را در دل همه تبریزی‌ها جا کرد. او در خاتمه حرفهایش گفت یاشاسین آذربایجان. یاشاسین تراکتور.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 159192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =