ستاره ناراضی یونایتد به رونالدو پناه آورد!

ورزش سه نوشت: مارکوس راشفورد، ستاره جوان منچستریونایتد در تلاش برای بازگشت به روزهای اوج است.

مارکوس راشفورد در فصل جاری دچار افت محسوسی شده و حتی اخبار فراوانی در مورد احتمال بازگشت او از یونایتد و انتقال به پاری سن ژرمن در روزهای اخیر منتشر شده است. مارکوس راشفورد به ندرت جایی در ترکیب ثابت یونایتد پیدا می کند و ادامه این روند ممکن است به از دست رفتن جایگاه این بازیکن در ترکیب تیم ملی انگلیس نیز منجر بشود. حالا مارکوس راشفورد با تمام توان برای بازیابی فرم خود در لباس منچستریونایتد تلاش می کند.

نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد مارکوس راشفورد دوران سختی را سپری می‌کند و اعتماد به نفس او کاهش یافته است، اما این ستاره انگلیسی سخت تلاش می‌کند تا از ادامه این روند اخیر جلوگیری کند. بر اساس ادعای این نشریه در روزهای اخیر مارکوس راشفورد ۱۲ ساعت در روز در کمپ تمرینی شیاطین سرخ حضور دارد و سه جلسه تمرین در روز انجام می دهد.

اما به نظر مارکوس راشفورد اخیرا مکالماتی با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یونایتد نیز داشته و از او برای بهبود شرایط فیزیکی خود مشورت خواسته است. رونالدو در آستانه ۳۷ سالگی هنوز از فرم فوق العاده ای بهره می برد و از نظز فیزیکی در اوج قرار دارد. مارکوس راشفورد نیز با این ستاره پرافتخار مشورت کرده و قصد دارد برنامه مشابه او برای بازگشت به اوج انجام دهد.

هواداران منچستریونایتد در جریان پیروزی دوشنبه شب در دور سوم جام حذفی مقابل استون ویلا به عملکرد مارکوس راشفورد اعتراض کرده و این بازیکن را مورد انتقاد قرار دادند. اما ستاره جوان و انگلیسی یونایتد قصد تسلیم شدن نداشته و قصد دارد خیلی زود به روزهای خوب گذشته خود بازگردد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1592018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =