بزرگترین خدمت مجلس به آبادانی ها تعیین تکلیف حاکمیت منطقه آزاد اروند است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آبادان گفت: قبول داریم که کارهایی در ادوار گذشته در آبادان انجام شده اما به هیچ وجه کافی نبوده که اگر کافی بود اکنون وضعیت شهر این گونه نبود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، احسان عباسپور در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس که با حضور نمایندگان و تشکل های حوزه کار و کارگری، مدیران دستگاه های حمایتی از جمله بهزیستی و نمایندگان و کارکنان بخش های مختلف دولتی و شهرداری و به منظور بررسی مشکلات مرتبط با حوزه اجتماعی و ارتقای منابع انسانی در محل تالار غدیر فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد، ابراز امیدواری کرد تا کمیسیون‌های چند گانه ی مجلس بتوانند با مرتفع کردن چالش‌های موجود شهرستان، دین خود را به آبادان ادا کنند.

وی خطاب به اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: مردم آبادان دین خود را به نظام و اسلام ادا کردند و امید می رود تا حضور شما منشاء خیر و برکت برای مردم و شهر باشد تا دیگر بیش از این سختی نکشند.

وی افزود: بایستی با برادری و برابری دست به دست هم بدهیم تا برای آبادانی آبادان، قدمهای موثر برداریم. وضعیت اقتصادی، اجتماعی و معیشتی امروز مردم به هیچ وجه زیبنده ی آنان نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آبادان با انتقاد از وضعیت دوگانگی حاکمیتی در منطقه، تصریح کرد: عزیزان ما در مجلس بزرگترین کاری را که می توانند برای ما انجام دهند آنکه وضعیت منطقه آزاد بودن شهرهای آبادان و خرمشهر را تعیین تکلیف کنند، به طور حتم با تعیین تکلیف این مسئله، بسیاری از مشکلات حل می شود.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1592548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =