سوپرجام اسپانیا در جده به رئال مادرید رسید

رئال‌مادرید با شکست اتلتیک‌بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا که در عربستان برگزار شد، برای دوازدهمین مرتبه جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فینال سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه پادشاه فهدعبدالله شهر جده عربستان بین تیم‌های اتلتیک‌بیلبائو و رئال‌مادرید برگزار شد که کهکشانی‌ها با پیروزی ۲-۰ به جام رسیدند.

رئالی‌ها نیمه نخست برتری نسبی داشتند و موقعیت‌های بهتری خلق کردند تا این که دقیقه ۳۸ با شوت مودریچِ باتجربه موفق شدند دروازه بیلبائو را باز کنند و برنده به رختکن بروند. پس از این که در دقایق ابتدایی نیمه دوم داور با کمک VAR خطای هند پنالتی برای رئالی‌ها گرفت، بنزما در دقیقه ۵۲ گل دوم تیمش را به ثمر رساند. پس از این گل، رئالی‌ها که کمتر نیاز به حمله کردن و گلزنی داشتند بیشتر سعی کردند بازی را کنترل کنند.

دقیقه ۸۷ هم بیلبائو صاحب هند پنالتی با کمک VAR شد و داور هم میلیتائو را اخراج کرد، اما پنالتی بیلبائو را گارسیا به پاهای کورتوا کوبید.

این دوازدهمین قهرمانی رئال‌مادرید در تاریخ سوپرجام بود که نخستین جام با کارلو آنچلوتی به شمار می‌رفت. کارلتو در دوره قبلی حضورش در رئال به همه جام‌ها به غیر از سوپرجام اسپانیا رسیده بود.

بیشتر بخوانید:

مخالفت فدراسیون فوتبال با اردوی خارجی استقلال

شب شوم یک پرسپولیسی در امارات

رونمایی از کیت دختران فوتبالیست ایران در جام‌ملت‌های آسیا/عکس

253 256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =