درویش با چه سابقه درخشانی به مدیریت پرسپولیس رسید؟

حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه گله‌مند است و اعتقاد دارد درویش به واسطه رفاقتش با وزیر ورزش به این سمت منصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیم فصل اول لیگ برتر فصل بیست و یکم با قهرمانی استقلال به پایان رسید. تیم فرهاد مجیدی در حالی توانست ۳۵ امتیاز کسب کند که پرسپولیس گل محمدی با ۳۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. با اینکه تیم گل محمدی نتایج قابل قبولی کسب کرده اما نحوه بازی سرخپوشان هواداران این تیم را نگران کرده است. 

پرسپولیس در نیم فصل اول ۲۱ گل به ثمر رسانده و ۱۰ گل خورده که نسبت به فصل قبل ۲ گل بیشتری دریافت کرده است. در ۵ سال اخیر خط دفاعی مستحکم سرخپوشان و کم گل خوردن آنها یکی از رموز موفقیت و قهرمانی آنها بوده که افزایش گل خورده در لیگ بیست و یکم باعث شده تا هواداران این تیم احساس خطر کنند. همچنین تیم گل محمدی در انتقال توپ و گلزنی هم دچار مشکل شده و یحیی به دنبال رفع این معضل است. در همین ارتباط با یکی از قدیمی ترین پیشکسوتان پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت کردیم که در ادامه می خوانید:

پرسپولیس در نیم فصل اول در رده دوم قرار گرفت اما هواداران مثل فصول گذشته از این تیم رضایت ندارند

این را باید در نظر بگیریم که پرسپولیس چند بازیکن کلیدی خود را در این فصل از دست داده و از پرسپولیس برانکو معدود بازیکنانی باقی مانده اند. یکی از مشکلاتی که پرسپولیس در این فصل دارد عدم هماهنگی بازیکنان جدید با قدیمی های تیم است. پرسپولیس از هارمونی افتاده و باید یک بازیکن در میانه زمین نبض تیم را در دست بگیرد. این هماهنگی هم زمان می برد. اگر یادتان باشد تیم برانکو هم زمان برد تا هماهنگ شود و بعد از آن قهرمانی ها پشت سر هم به دست آمد.

هواداران نگران این هستند که این عدم هماهنگی باعث از دست رفتن قهرمانی شود

خب همیشه نمیشود از یک تیم انتظار قهرمانی داشت. تا همین جای کار هم پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و یک نیم فصل کامل باقی مانده و نمی توان پیش بینی کرد چه اتفاقاتی رخ می دهد. اما با همین نتایج به دست آمده می توان گفت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس کارشان را به خوبی انجام دادند. امیدوارم در نیم فصل دوم آن عدم هماهنگی بین بازیکنان هم رفع شود تا نتایج دلخواه هواداران رقم بخورد.

به نظر شما پرسپولیس در چه پست‌های به بازیکن احتیاج دارد

این مسائل فنی است و کادرفنی باید تصمیم بگیرد و من داخل تیم نیستم و در این مورد صحبتی نمی کنم. گل محمدی مربی با دانشی است و تا حالا هم نتایجش با پرسپولیس گویای همه چیز است و کادرفنی براساس نیاز بازیکن جذب می کند.

درویش با چه سابقه درخشانی به مدیریت پرسپولیس رسید؟

شما نسبت به انتخاب هیات مدیره پرسپولیس بسیار معترض بودید. بسیاری مخاطب صحبت‌های شما را آقای ذوالفقار نسب می دانستند

از صحبت های من بد برداشت شده و هیچ وقت ایشان را زیرسوال نمی برم. ایشان پیشکسوت و مو سفید پرسپولیس است و زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم ایشان در تیم جوانان توپ می زد. صحبتم به روی دیگر اعضای هیات مدیره بود. افرادی که معلوم نیست از کجا آمده اند. در این سالها افرادی وارد تیم مدیریتی پرسپولیس و استقلال شدند که تا قبل از آن کسی آنها را نمی شناخت اما با حضور در این دو تیم برای خودشان اسم و رسم به پا کردند.

شما همچنین نسبت به انتخاب آقای درویش هم انتقادهایی داشتید

همین الان هم می‌گویم که او مورد تأیید من نیست. فکر می‌کنم وابستگی او به آقای سجادی باعث شد تا به صندلی خیلی بزرگ و مهم فوتبال باشگاهی کشور برسد. باز هم می گویم که با این انتخاب، پرسپولیس از چاله به چاه افتاد. واقعا نمی‌دانم ایشان با چه سابقه مدیریتی درخشانی به صندلی مدیریتی پرسپولیس رسید؟ ایشان در باشگاه سایپا چه دست آوردی داشت؟ تنها رفاقتش با وزیر ورزش باعث شد به پرسپولیس برسد. کارنامه درویش ضعیف است و نمی‌دانم در باشگاه پرسپولیس که مثل وزارتخانه است چه کاری می‌تواند انجام دهد.

شما از اینکه جزو اعضای هیات مدیره قرار نگرفتید ناراحت هستید؟

 من هیچوقت به دنبال پست و مقام نبودم و نیستم. من با عشق در پرسپولیس بودم و نمی‌خواهم نقشی در این باشگاه به عنوان مدیر داشته باشم بلکه فقط دلسوز هستم. نگذاشتند کار دست اهالی فن مدیریت بیفتد. معتقد هستم بسیاری از پیشکسوتان همین باشگاه بیشتر از آقای درویش صلاحیت نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه را داشتند. چرا نگذاشتند اقای صدری به کارش ادامه بدهد. مطمئنم ایشان بهتر عمل می کردند. همین الان فصل نقل و انتقالات زمستانی است. شما ببینید ایشان چه کاری می کند. 

شما وزیر ورزش را مقصر این وضعیت پرسپولیس می دانید؟

ما فکر می‌کردیم در سیستم جدید وزارت ورزش آقای حمید سجادی به عنوان کسی که خودش سابقه ورزشی داشته درک خوبی خواهیم دید اما بارها خواستیم او را ببینیم و نشد. مشغله‌های وزیر ورزش به قدری زیاد است که نتوانستیم او را ببینیم ولی واقعاً انتظار داشتیم آقای سجادی را حداقل برای یک بار و دادن مشورت و استفاده از نقطه نظراتش در حوزه مدیریت ورزش ببینیم. 

بیشتر بخوانید:

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هوادار IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    9 2
    سلام. بله ایشان با شعار ورزشی بودن رای گرفت و کلا شعار داد و الان می بینید اون از معاوناش اینم از ...
  • مهربان توسی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    4 0
    پرسپولیس از کلانی بهزادی پروین پیوس دایی کریمی مهدوی کیا ....به کجا رسیده