فارس نوشت:

رئیس هیئت‌ تحقیق و تفحص از مناطق آزاد، جزئیات جدیدی از بازداشت رؤسای مناطق آزاد ارس و اروند ارائه کرد.

احد خیری نماینده مردم بستان‌آباد و رئیس هیئت‌ تحقیق و تفحص از مناطق آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اتمام زمان قانونی تهیه گزارش تحقیق و تفحص گفت: اگرچه زمان قانونی تحقیق و تفحص از مناطق آزاد پایان یافته است، اما ‌هیئت تحقیق و تفحص در حال جمع‌بندی تحقیقات و بررسی‌ها ‌است.

وی در این‌باره افزود: ما تا پایان خرداد ماه سال جاری زمان داشتیم تا گزارش نهایی تحقیق و تفحص را به مجلس ارائه دهیم، اما خرداد به پایان رسیده و ما هنوز برای جمع‌بندی گزارش نیازمند به 2 ماه زمان هستیم.

رئیس هیئت‌ تحقیق و تفحص از مناطق آزاد تصریح کرد: تمدید 2ماهه تحقیق و تفحص از مناطق آزاد را اخیراً از علی لاریجانی رئیس مجلس درخواست کرده‌ایم و همکاران مشغول پیگیری موضوع هستند.

خیری با اشاره به خبر بازداشت علیرضا مقیمی و علی‌اصغر پرهیزکار مدیران عامل مناطق آزاد ارس و اروند، تأکید کرد: دستگیری این مدیران ارشد مناطق آزاد مربوط به مواردی است که قبلا مطرح بود؛ بازداشت آنها مربوط به مواردی درباره سازمان میراث فرهنگی بود.

وی خاطرنشان کرد: مقیمی رئیس منطقه آزاد ارس را ظاهرا یک هفته قبل دستگیر کرده‌اند و این بازداشت مربوط به مسائل پیرامونی سازمان میراث فرهنگی می‌شود، البته این اخبار مربوط به شنیده‌های بنده است.

رئیس هیئت‌ تحقیق و تفحص از مناطق آزاد اظهار داشت: گزارش نهایی هیئت تحقیق و تفحص از مناطق آزاد تا 2 ماه آینده نهایی خواهد شد و تخلفات احتمالی رؤسای مناطق آزادی که بازداشت شده‌اند هم در گزارش نهایی ذکر خواهد شد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 159342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    باز هم پای جریان انحرافی در بین است؟
  • بدون نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    لطفا" مناقصات 4 ساله این دو منطقه را بررسی کرده و ببینید چه کسانی برنده شده اند.