ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک باقری کنی در وین

ایرنا نوشت: رایزنی‌های دیپلماتیک مذاکره کننده ارشد ایران در گفت‌وگوهای رفع تحریم‌ها در وین، پس از یک تنفس دو روزه از سرگرفته شد.

علی باقری که صبح امروز (دوشنبه) وارد پایتخت اتریش شد در نخستین دیدار خود با نمایندگان اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی دیدار کرد. هم زمان جلسات کارشناسی نیز در خصوص موضوعات مختلف جریان دارد.

باقری و نمایندگان سه کشور اروپایی جمعه گذشته برای برخی مشورت‌ها به پایتخت‌های خود برگشته بودند.  البته مذاکرات کارشناسی در این ایام کماکان ادامه داشت و جلسات کارگروه رفع تحریم و ترتیبات اجرایی(کارگروه سوم) با حضور کارشناسان ایران و گروه ۱+۴ در این مدت در هتل کوبورگ وین برگزار شد.

مذاکره کننده ارشد کشورمان در دو روز اقامت در تهران در قالب یک برنامه سنگین و فشرده با همه مقامات ذیربط بالادستی، فنی و تخصصی نشست‌های هماهنگی و مشورتی داشت.

دور هشتم مذاکرات رفع تحریم‌ها از دوشنبه ششم دی ۱۴۰۰ آغاز شده و گفت‌وگوها به اذعان هیات‌های مذاکره کننده پیشرفت‌هایی داشته است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    همیشه همینه اون زمانی که همه فکر میکردن مذاکره میشه و درنهایتم توافقی میشه نشد اما حالا که همه فکر میکنن نمیشه خواهد شد فقط حیف که انقدر کش پیدا کرد که دیگه نمیتونه آثار خاصو مثبته سال ۹۶ رو بزاره ولی انشالله که باعث بشه حداقل اجناس و زندگی گرونتر از حالا نشه گرچه ۲ طرف به راه گذشتشون ادامه خواهند داد و توافق ماندگار نیست اما بهتر از توافق نکردنه چون همه جوره بنفع ایران تموم میشه
  • دیپلمات رزمی سیاسی نیروی مقاومت اسلامی پیروز IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    جناب باقری با وزیر محترم خارجه و مقامات بالاتر هماهنگی کنید و پیشنهاد اخر ایران اسلامی را به این نوکران لابی های صهیونیستی بدهند یا در مقابل ملت بزرگ ایران تسلیم میشوند یا گورشان را گم کنند اگر هم تسلیم شدند ضمانترا بگذارید تولید بمب اتم اگر انها بخواهند مجددا تحریممان کنند.