اطلاعیه نظام وظیفه برای اعزام سربازان

ایرنا نوشت: سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن سال ۱۴۰۰ خواست در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تکمیل این خبر یادآور شد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن سال ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان باید روز شنبه دوم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی بهمن ماه باید برگ واکسیناسیون کووید۱۹ را با برگ واکسن مننژیت و دوگانه در روز اعزام به همراه داشته باشند.

همچنین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران متذکر شده که متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =