۵ نفر
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
دانلود سریال جیران

 بالاخره پس از ماه‌ها انتظار قسمت اول سریال جدید کارگردان مشهور ایرانی آقای حسن فتحی، با نام سریال جیران منتشر شد.

همانطور که می‌دانید حسن فتحی سریال‌های بسیار موفقی مانند مدار صفر درجه، میوه ممنوعه، شب دهم، شهرزاد و غیره را ساخته و اکنون پس از گذشت سه سال از اتمام پخش سریال شهرزاد دوباره با یک سریال تاریخی دیگر به عنوان شانزدهمین سریالش به شبکه نمایش خانگی آمده است. ژانر سریال جیران درام است و داستان عاشقانه‌ای دارد که روایتگر عشق ناصرالدین شاه قاجار به سوگلی محبوبش جیران است. حضور بازیگران معروف، کارگردانی و سابقه درخشان حسن فتحی در ساخت سریال و تیم حرفه‌ای نویسندگان و سایر دست‌اندرکاران سریال جدید جیران توقعات را بالا برده است و پیش‌بینی می‌شود که به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی تبدیل شود.

سریال جیران را با ترافیک نیم بها و کیفیت بالا دانلود کنید.

دانلود سریال جیران قسمت ۱  

داستان سریال جیران

 داستان این سریال درباره این است که ناصرالدین شاه قاجار عاشق یکی از ندیمه‌هایش به نام جیران می‌شود و سرانجام با او ازدواج می‌کند. بازیگر نقش ناصرالدین شاه بهرام رادان و بازیگر نقش جیران پریناز ایزدیار است. دلیل علاقه شدید ناصرالدین شاه به جیران تفاوت‌های منحصر به فرد به او با سایر زنان قاجار است.‌ جیران با پوشیدن لباس و چکمه مردانه کارهایی مانند اسب‌سواری و شکار انجام می‌داد. وقتی برای یادگیری رقص به دربار شاه قاجار راه پیدا می‌کند، ناصرالدین شاه در نگاه اول عاشق و دلباخته جیران می‌شود. عشق جیران و ناصرالدین شاه شش سال به طول می‌انجامد. بازیگر باتجربه ایران خانم مریلا زارعی نقش مهد علیا مادر ناصرالدین شاه را ایفا کرده است.

امیر جعفری، امیرحسین فتحی، رویا تیموریان، سمیرا حسن‌پور، رعنا آزادی ور، غزل شاکری، ستاره پسیانی، نهال دشتی، غلامرضا نیکخواه، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سیاوش چراغی‌پور، سینا رازانی، پاشا جمالی و بهنام شرفی بازیگران دیگر این سریال هستند. تهیه کننده این سریال اسماعیل عفیفه است و فیلمنامه به طور مشترک توسط حسن فتحی و احسان جوانمرد نوشته شده است. حسن فتحی علاوه بر کارگردانی در زمینه نویسندگی نیز شهرت زیادی دارد و اخیرا سریال بانوی عمارت را نویسندگی کرد. فیلمبرداری سریال ایرانی جیران از اواخر سال گذشته در شهرک غزالی تهران شروع شد و تا سال ۱۴۰۰ ادامه پیدا کرد. فیلمبرداری سریال جیران به دلیل شیوع بیماری کرونا در طول این مدت چندین بار متوقف شد. آهنگ تیتراژ سریال از فردین خلعتبری با خوانندگی همایون شجریان است.

دانلود سریال جیران

دانلود سریال جیران را با ترافیک نیم بها و کیفیت بالا از کجا دانلود کنیم؟

تماشا و دانلود فیلم و سریال ایرانی همواره یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه ایرانیان است که با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر تعداد علاقه‌مندان به تماشای این سریال‌های جذاب و دیدنی افزایش یافته است. اغلب افراد برای دانلود سریال جیران به دنبال یک سایت خوب و معتبر هستند. سابقه درخشان آقای حسن فتحی در ساخت سریال شهرزاد باعث شده که تعداد زیادی از مردم با اشتیاق بسیار زیاد برای دانلود این سریال اقدام کنند. این افراد می‌توانند قسمت اول سریال جیران را که به تازگی منتشر شده است با سرعت بالا و بهترین کیفیت از طریق سایت فیلم ۲ سریال دانلود و تماشا کنند.

https://www.film۲serial.ir/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =