استاندار خراسان رضوی: باید در پاساژها و مراکز تجاری نماز جماعت پرشور برپا کنیم

یعقوبعلی نظری گفت: در مراکز تجاری، پاساژها و مراکز عمده تجمعی مشهد برای اقامه نماز به شکل پرشورتر همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم. در این راستا از ظرفیت صداوسیما و سایر رسانه‌ها برای تبلیغ این مهم بهره گرفته شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی  یعقوبعلی نظری در نشست شورای اقامه نماز استان که شامگاه سه‌شنبه، ۲۸ دی ماه، در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزاری شد، اظهار کرد: اصل موضوع اقامه نماز برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید برای تحقق بخشی کامل به اجرای این فریضه مقدس الهی، همه به آن عمل کنیم.

استاندار خراسان رضوی: باید در پاساژها و مراکز تجاری نمازجماعت برپا کنیم

بیشتر بخوانید : 

یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) استاندار خراسان رضوی شد

وی با اشاره به وظایف شورای اقامه نماز استان، تصریح کرد: نهادینه کردن اقامه نماز در همه بخش‌ها نظیر، ادارات، اصناف، کارخانجات عمده و دانشگاه‌ها یکی از اقدامات این شورا است که باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات تاثیرگذار برای اقامه نماز در همه حوزه‌های استان، اضافه کرد: در مراکز تجاری، پاساژها و مراکز عمده تجمعی مشهد برای اقامه نماز به شکل پرشورتر همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم. در این راستا از ظرفیت صداوسیما و سایر رسانه‌ها برای تبلیغ این مهم بهره گرفته شود.

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    6 0
    شما بیا جاده روستا ما که تو نیشابور قرار هست چند سال اسفالت بشه را درست کن بعد نماز جماعت بپا کن اون صوابش بیشتره
  • کامرانی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    4 0
    چ حرفایی این مدیران می زنند شما باید مشکلات اصلی و مهم مردم را حل کنید جانم
  • مم IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    2 0
    مگه میشه مگه داریم؟
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    4 0
    برپا کردن نماز جماعت پرشور در پاساژها و مراکز تجاری در شرح وظایف اساندار نبود به شرح وظایف خودش نگاه کنه و انجام بده به نفع دین و مملکت هست برپا کردن نماز جماعت خودش متولی داره
  • نادر IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    4 0
    یادش بخیر خانواده من افراد مومنی هستند من تا سال 1362 در دعای کمیل و مراسم قران خوانی در خانه ها شرکت میکردم ولی در سال 1363 به دلیل اجبار در نماز خواندن در مدرسه و لجبازی من از مدرسه اخراج شدم و از ان موقع منمن به هیچ عنوان در مراسم مذهبی شرکت نکردم و حتی در دورا دفاع مقدس که 28 ماه در خط مقدم بودم در هیچ مراسمی شرکت نکردم و گناه ان را گردن مدیری که باعث اخراجم از مدرسه شد میدانم . شما هم انقدر به مردم فشار نیاورید که گناهش پای شما بیفتد
  • نادر IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    6 0
    چرا در مملکت ایران این همه تظاهر وجود دارد