در غیاب رئیس جمهور، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور برای دفاع و معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی وارد صحن علنی مجلس شد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور ساعت 8 و 45 دقیقه صبح با استقبال محمدرضا باهنر و شهاب الدین صدر به مجلس آمد و در صحن علنی مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت. حضور وی برای چند دقیقه​ای بحث​های مجلس را تحت الشعاع قرار داد تا اینکه رئیس مجلس از نمایندگان خواست در صندلی​های خود مستقر شوند.

علی نیکزاد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و رحیمی هنگام ورود  و خروج به صحن علنی همراهی می‌کردند.

نمایندگان کرد نخستین گروه از نمایندگانی بودند که برای احوال پرسی با رحیمی به سراغ او رفتند و با او دیده بوسی کردند. در زمان صحبت های وزیر پیشنهادی، برخی از نمایندگان در کنار صندلی معاون اول رئیس جمهور در حال رایزنی با وی بودند.

بعد از پایان صحبت های نیکزاد، نمایندگان به دور او حلقه زدند. نمایندگان شهرستانها عمده چهره​هایی بودند که در اطراف نیکزاد دیده می​شدند. رویکردی که درباره معاون  اول رئیس جمهور هم با شدت وجود داشت.

هنگام خروج رحیمی از مجلس در حالی که اطراف وی شلوغ بود، احوال پرسی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی با وی بیش از همه به چشم می​خورد.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 159465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =