۶ نفر
۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
هتل های نزدیک فرودگاه مشهد

مشهد یکی از شهرهای فعال ایران در زمینه جذب مسافران است و برای همه سلیقه‌ها در مشهد جذابیت‌هایی وجود دارد. یکی از نکات مهمی که در سفر به مشهد باید به آن توجه داشت، انتخاب هتلی مناسب برای اقامت است. خوشبختانه محل‌های اقامت متنوعی در مشهد وجود دارند که هرفردی بسته به شرایط و هزینه خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

معمولا هتل های مشهد نزدیک حرم طرف‌داران زیادی دارند و یکی از نکاتی که بسیاری از افراد برای انتخاب محل اقامت خود در مشهد به آن توجه می‌کنند، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) است. البته این‌موضوع به‌معنای خالی بودن هتل‌های دیگر نیست و باید بدانید که مسافران زیادی هم دیگر هتل‌ها را با دلایل خاص خود انتخاب می‌کنند.

در این‌مقاله می‌خواهیم درباره هتل‌های نزدیک فرودگاه مشهد صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید درباره این‌هتل‌ها اطلاعاتی داشته باشید یا به‌دنبال اجاره خانه روزانه در مشهد هستید، حتما با ما تا انتهای این‌مطلب همراه باشید.

هتل سی نور مشهد

یکی از هتل‌های نزدیک فرودگاه مشهد، هتل سی نور است. هتل سی نور از سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسیده و آماده پذیرایی از میهمانان اما رضا (ع) است. هتل سی نور از دو ساختمان به‌هم‌چسبیده با ۱۸ طبقه تشکیل شده که نزدیک به ۳۰۰ واحد اقامتی را در طبقات سوم تا پانزدهم آن مشاهده می‌کنیم.

هتل سعی کرده تا با ارائه امکانات و خدماتی مناسب، رضایت مسافران را تامین کند. هتل سی نور هتلی پنج‌ستاره است و بسیاری از امکانات را در بهترین حالت به میهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل سی نور در خیابان ۱۷ شهریور و نبش دانش شرقی واقع شده است. هتل تا فرودگاه ۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ایساتیس مشهد

اگر به‌دنبال اجاره خانه روزانه در مشهد هستید توصیه می‌کنیم حتما نگاهی به لیست هتل‌های مشهد در مناطق مختلف داشته باشید. یکی از هتل‌هایی که بسیاری از مسافران مشهد از آن استفاده می‌کنند، هتل ایساتیس مشهد است. این‌هتل از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و با حدود ۷۸ واحد اقامتی، آماده پذیرایی از مسافران است.

هتل های نزدیک فرودگاه مشهد

هتل در شش طبقه ساخته شده و یکی از هتل‌هایی است که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. هتل ایساتیس که فاصله آن تا فرودگاه حدود ۷ کیلومتر است، یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم به‌شمار می‌رود و مسافرانی که در آن اقامت دارند به‌راحتی می‌توانند به بسیاری از بازارها و مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

هتل میامی مشهد

یکی از هتل‌های نوساز مشهد که توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند، هتل سه‌ستاره میامی مشهد است. هتل با ۵ طبقه و حدود ۳۹ واحد اقامتی، فضای دل‌نشینی را برای اقامت مسافران فراهم کرده و سعی دارد تا رضایت میهمانان را به بهترین شکل جلب کند.

فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد حدود ۱۳ دقیقه است و باتوجه‌به قرارگرفتن هتل در خیابان امام رضا به بسیاری از نقاط دیگر نیز دسترسی خوب و مناسبی دارد. امکانات مناسبی در هتل برای مسافران فراهم شده که باعث می‌شود سفر آن‌ها به بهترین شکل جریان پیدا کند و خاطرات خوشی را از آن به یادگار ببرند.

هتل های نزدیک فرودگاه مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

اگر بخواهیم درباره هتل های مشهد نزدیک حرم یا به‌طورکلی هتل‌های لوکس مشهد صحبت کنیم، حتما باید اشاره‌ای به نام هتل قصر طلایی داشته باشیم. حتی اگر به مشهد سفر نکرده باشید، احتمالا نام این هتل مجلل را شنیده یا تصاویری از آن را دیده‌اید.

هتل پنج‌ستاره مشهد بین خیابان امام رضا ۳۴ و ۳۶ قرار گرفته و نکته جالب موقعیت آن دسترسی خوبی است که به فرودگاه دارد. شما با حدود ۱۲ دقیقه رانندگی از فرودگاه به هتل می‌رسید و هم‌زمان در خیابان امام رضا ساکن هستید که دسترسی خوبی به بسیاری از نقاط را برای شما فراهم می‌کند.

هتل قصر طلایی موقعیت مناسبی دارد و در کنار این‌موضوع امکانات به‌روز و درجه یکی را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. اتاق‌های متنوعی در هتل هستند که پیشنهاد می‌شود قبل از نهایی کردن رزرو خود، حتما درباره آن‌ها مطالعه کرده و امکانات خاص هریک را مشاهده کنید.

هتل گل‌گندم شباهنگ مشهد

هتل گل‌گندم مشهد یکی از هتل‌های سه‌ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا ۶۴ قرار دارد. از هتل تا فرودگاه مشهد فاصله زیادی ندارید و تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید این‌فاصله را طی کنید.

امکانات مناسبی هم در هتل درنظر گرفته شده که مسافران بتوانند سفر خوب و خوشی را با آرامش کامل تجربه کنند. هتل ۵ طبقه دارد و سال ساخت آن ۱۳۹۱ بوده است. رستوران خوبی در هتل وجود دارد که برای وعده‌های غذایی میزبانی بی‌نظیر برای شما خواهد بود.

سخن آخر

رزرو هتل یا اجاره خانه روزانه در مشهد یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید قبل از سفر به آن فکر کرد. در این‌مقاله سعی کردیم تا حد ممکن تعدادی از هتل‌های نزدیک فرودگاه مشهد را برای شما نام برده و توضیح مختصری از بعضی از آن‌ها بیان کنیم. برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر باید به سایت‌های رزرو مانند علی بابا مراجعه کنید تا آدرس دقیق و اطلاعات هتل‌هایی که می‌خواهید را مشاهده کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =