۲ نفر
۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
نوا ۹ هواوی به زودی در بازار ایران

گوشی هوشمند نوا ۹ هواوی به زودی با گارانتی رسمی هواوی وارد بازارهای ایران خواهد شد. این مصحول ترکیبی از طراحی جذاب در کنار عملکرد عالی دوربین و صفحه نمایش و امکانات کاربردی مانند باتری قوی و قابلیت سوپرشارژ هواوی است.

هواوی در طراحی بدنه این محصول از شیشه برای قاب پشتی استفاده کرده و ترکیب رنگ آبی آسمانی و بنفش، ظاهری بسیار جذاب به آن داده است. همچنین ذرات براق بی‌شماری که در این ترکیب رنگ وجود دارد، نمای نوا ۹ را در هنگام تابش نور کاملا شبیه به کهکشان می‌کند. طراحی فریم دوربین هم کمک شایانی به القای این حس به کاربر می‌کند. به نوعی که این فریم بیضی شکل که دو دایره را در خود جای داده از حقله‌های دور ستاره‌ها الهام گرفته شده است. این طراحی فریم دوربین کاملا منحصر به فرد، گوشی را در دستان شما بسیار خاص و جذاب می‌کند. گوشی موبایل نوا ۹ با قاب شیشه‌ای، طراحی بدنه بسیار باریک ۷.۷۷ میلیمتری و وزن ۱۷۵ گرمی‌اش حس بسیار خوش‌آیندی را به دستان شما منتقل می‌کند. البته لازم به ذکر است که این محصول در رنگ مشکی هم عرضه خواهد شد.

نوا ۹ هواوی به زودی در بازار ایران

صفحه نمایش نوا ۹ یکی از اصلی‌ترین برتری‌های آن در مقایسه با دیگر رقبا به شمار می‌رود. صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی OLED با لبه‌های خمیده که تنها در نمونه‌های پرچمدار می‌توانید مشابه آن را پیدا کنید و در این رده قیمتی یا حتی گران‌تر، رقیبی  برای نوا ۹ در بازار کشورمان وجود ندارد. وضوح تصویر FHD در کنار نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز و قابلیت نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ، تصاویر پخش شده از صفحه نمایش را بسیار زنده، شفاف و روشن کرده و عملکرد آن هم بسیار روان و بدون تاخیر است. این قابلیت علاوه بر کاربری روزمره گوشی، می‌تواند در هنگام تماشای انواع محتوای تصویری و انجام بازی‌های مهیج و به روز به خوبی برتری‌اش را به رخ بکشد.

دوربین اصلی نوا ۹ از ترکیب چهار ماژول تشکیل شده  است، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اولتراویژن، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج. نکته اصلی درباره دوربین اصلی این است که از استاندارد RYYB بهره می‌برد که در مقایسه با دوربین‌های با استاندارد RYB تصاویر گرمتر و چشم‌نوازتری را ثبت می‌کند. همچنین اندازه بزرگ سنسور باعث شده میزان میزان دریافت نور توسط لنز تا ۴۰ درصد بیشتر از نمونه‌های هم‌رده باشد. درنهایت پردازشگر تصویر Huawei XD Fusion تصاویر ثبت شده را پردازش کرده و با استفاده از الگوریتم‌های نرم‌افزاری، کیفیت نهایی آن را افزایش می‌دهد تا در نهایت شما بتوانید با نوا ۹ تصاویر بسیار جذابی را ثبت کنید. دوربین سلفی هم یک پرتره ۳۲ مگاپیکسلی است که قابلیت عکاسی سلفی بسیار باکیفیت با شفافیت و روشنایی بالا را دارد. اما شاید جذابترین قابلیت دوربین نوا ۹ امکان فعال کردن همزمان دوربین اصلی و سلفی در هنگام فیلم‌برداری یا تماس تصویری است. همچنین در هنگام فیلم‌برداری می‌توانید در لحظه بین دوربین اصلی و سلفی سوئیچ کنید، بدون اینکه روند فیلم‌برداری‌تان لحظه‌ای قطع شود. این قابلیت برای تولیدکنندگان محتوای تصویری در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود.

نوا ۹ هواوی به زودی در بازار ایران

هواوی در این محصول از تراشه Qualcomm Snapdragon™ ۷۷۸G با پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. باتری نوا ۹ از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپرساعت است که از قابلیت سوپرشارژ ۶۶ واتی هواوی بهره می‌برد. نکته قابل توجه اینجاست که هواوی یک شارژر ۶۶ واتی به همراه یک کابل ۶ آمپری داخل جعبه این محصول قرار داده تا کاربر از لحظه خرید محصول بتواند کاملا از تجربه سرعت بسیار بالای سوپرشارژ ۶۶ واتی بهره‌مند شود. به ترتیبی که با استفاده از این شارژر، گوشی تنها طی ۱۸ دقیقه از صفر تا ۶۰ درصد شارژ شده و تنها در مدت زمان ۳۸ دقیقه شارژ آن از صفر به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

نوا ۹ هواوی به زودی در بازار ایران

نوا ۹ از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری EMUI ۱۲ بهره می‌برد که عملکردی بسیار روان داشته و یکپارچگی بسیار خوبی را با دیگر محصولات هواوی و دیگر برندها ایجاد می‌کند. این سیستم عالم از قابلیت‌های متعددی برای اتصال، استفاده از ویجت‌ها و شخصی سازی‌ها بهره می‌برد و تجربه کاری کم‌نظیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین نوا ۹ از قابلیت سوپر دیوایس هواوی پشتیبانی کرده و به واسطه وجود چیپ NFC، امکان اتصال بی‌سیم به دیگر محصولات هواوی از جمله لپ‌تاپ، مانیتور و پرینترهای ین شرکت را دارد.

این محصول را از نظر قیمت می‌توان یک گوشی موبایل میان‌رده نام برد، اما از نظر امکانات، طراحی و کیفیت ساخت کاملا در حد یک گوشی رده بالاست. از این رو نوا ۹ ارزش خرید بسیار بالایی داشته و می‌تواند انتخابی عالی برای کاربران سخت‌پسند باشد.

از طریق این لینک می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را درباره نوا ۹ هوای کسب کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =