انتخاب الکترونیک در آستانه ثبت رکورد جدید در تولید لباسشویی

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، صاحب گسترده ترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در خاورمیانه در آستانه ثبت یک رکورد جدید برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده لباسشویی در خاورمیانه است.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، ماشین لباسشویی همواره یکی از مهم‌ترین محصولات سبد لوازم خانگی از نظر حجم تکنولوژی بکاررفته و عمق ساخت داخل بوده و برهمین اساس انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران همواره سعی کرده تا بخش قابل توجهی از ظرفیت تحقیق، توسعه و تولید خود را به افزایش کمی و کیفی تولید در حوزه محصولات شوینده همچون ماشین لباسشویی اختصاص دهد.

پس از بازارگریزی برندهای خارجی در پی تحریم‌های آمریکا و تنها گذاشتن مردم ایران در شرایط جنگ اقتصادی، اغلب بازارهای لوازم خانگی در ایران با مشکل تامین محصولات مورد نیاز مشتریان و خانواده‌های ایرانی مواجه شدند و همزمان با این خروج، ضرورت تلاش برای تحقق جهش تولید در صنایع به ویژه صنعت پیشران لوازم خانگی باعث شد تا صنعت لوازم خانگی ایران به خودکفایی در تولید محصولات با صرفه اقتصادی برسد و تولیدکنندگان ایرانی بتوانند سهم چشمگیری از بازارهای داخلی که تا پیش از این در اختیار مونتاژکاران خارجی بود را بدست بیاورند.

انتخاب الکترونیک یکی از تولیدکنندگان داخلی است که با تحقق عمق ساخت داخل بیش از 70 درصدی در محصولات شوینده خود همچون ماشین لباسشویی نقش مهمی در تامین نیاز بازارهای داخلی در سال‌های پس از بازارگریزی برندهای خارجی داشته و امروز در آستانه تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکننده  لباسشویی در غرب آسیا قرار دارد.

جهش بی سابقه تولید محصولات لباسشویی از سوی انتخاب الکترونیک

مجتبی رنجکش، مدیر کارخانه تولید محصولات شوینده انتخاب الکترونیک معتقد است تغییر مقیاس فعالیت در کارخانجات انتخاب الکترونیک و توسعه روزافزون فناوری‌های تولید، یک تحول چشمگیر در صنعت لوازم خانگی ایران بوده که صرفه‌جویی ارزی چشمگیر و بومی‌سازی بی‌سابقه‌ای را در پی داشته است.

وی در رابطه با تحقق جهش بی سابقه تولید محصولات لباسشویی از سوی انتخاب الکترونیک در راستای تامین هرچه بیشتر نیاز خانواده‌های ایرانی و فتح بازارهای جدید صادراتی، می‌گوید: خوشبختانه اعتماد به تولیدکنندگان داخلی و تلاش بی‌سابقه انتخاب الکترونیک در زمینه بومی سازی تکنولوژی و فناوری‌های به‌روز دنیا باعث شده تا امروز دیگر بازارهای لوازم خانگی داخلی نیازی به اجناس بی کیفیت و مونتاژی خارجی یا قاچاق نداشته باشند.

وی ادامه می‌دهد: توسعه خطوط تولید محصولات شوینده در کارخانجات انتخاب الکترونیک باعث شده تا این گروه صنعتی بخش قابل توجهی از سهم بازار این محصولات را به خود اختصاص دهد و برهمین مبنا انتخاب الکترونیک در آستانه تبدیل شدن به بزرگ ترین تولید کننده لباسشویی در غرب آسیا قرار دارد.

رنجکش اضافه می‌کند: بهبود سازوکارهای فعالیت محصول، تزریق تکنولوژی‌های جدید، ارائه خدمات ویژه به مشتریان، کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات شوینده و تحویل سریع (Home Delivery) محصولات انتخاب الکترونیک باعث شده تا خانواده‌های ایرانی استقبال زیادی از محصولات لباسشویی برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک داشته باشند.

بر اساس این گزارش، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، صاحب گسترده ترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در خاورمیانه در آستانه ثبت یک رکورد جدید برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده لباسشویی در غرب آسیا است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =