شانس بزرگ برای بازیکن با تجربه پرسپولیس

ورزش سه نوشت: هافبک دفاعی موفق پرسپولیس توانسته در لیست دراگان اسکوچیچ حاضر شود و امیدوار است نظر نهایی او را برای حضور در رقابت‌های انتخابی جلب کند.

کمال کامیابی نیا که در ابتدای فصل با مصدومیت سختی مواجه شده بود، با توجه به درمان شخصی در امارات خیلی زود توانسته شرایط همراهی سرخپوشان را به دست بیاورد. در روزهای پایانی فصل گذشته و بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی، کامیابی نیا دچار مصدومیتی شد که او را از همراهی تیم در دیدارهای آخر فصل محروم کرد. هافبک جنگنده سرخ‌ها اما با توجه به شرایط باشگاه ترجیح داد با هزینه شخصی راهی امارات شود تا زیر نظر کادرپزشکی کارهای درمانی‌اش را دنبال کند. 

شانس بزرگ برای بازیکن با تجربه پرسپولیس

در بازگشت به ایران و با توجه به دوران نقاهتی که کامیابی نیا دنبال می‌کرد، او در دیدارهای ابتدای فصل فرصت حضور در ترکیب اصلی را کسب نکرد اما رفته رفته توانست بار دیگر جایگاه اصلی را در تفکرات یحیی گل محمدی به خود اختصاص دهد. نمایش هافبک جنگنده سرخ‌ها به شکلی بود که دراگان اسکوچیچ را هم مجاب کرده تا بار دیگر به او فرصت همراهی تیم را بدهد. کامیابی نیا که اکنون در لیست انتظار تیم ملی قرار دارد، امیدوار است بهترین فرصت برای بازگشت به تیم ملی را به دست آورده و با تداوم نمایش درخشان خود اینبار در جمع ملی‌پوشان، مسافر جام جهانی نیز لقب گیرد و این تورنمنت را نیز تجربه کند.

بیشتر بخوانید

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =