۴ نفر
۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
دردسر جدید برای فرهاد مجیدی

خبر ورزشی نوشت:با اعلام لیست تیم ملی مشخص شد که استقلال برای بازی با هوادار سیاوش یزدانی را هم در اختیار نخواهد داشت.

این قضیه وقتی برای فرهاد مجیدی سخت‌تر می‌شود که بدانیم چند بازیکن استقلال به دلیل کرونا نمی توانند مقابل هوادار بازی کنند و بازیکن فرانسوی و گلزن این تیم یعنی کوین یامگا هم از با هوادار محروم است.

از طرفی کاملا مشخص شد که حسین زاده و مهدی پور هم به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا حضور در تیم ملی را از دست داده اند وگرنه سهمیه استقلال به عدد ۳ می رسید و بازی با هوادار لغو می شد. با این حساب باید گفت فرهاد مجیدی  دچار دردسر زیادی شده و باید تیمش را با چند بازیکن ذخیره به مصاف هوادار بفرستد هرچندکه بسیاری از بازیکنان ذخیره استقلال هم چیزی از بازیکنان هوادار کمتر ندارند و حتی از آنها بهترند.

در خبرها آمده بود که شاید جعفر سلمانی هم به اردوی تیم ملی دعوت شود اما نام این بازیکن در لیست اسکوچیچ به چشم نمی خورد.

بیشتر بخوانید:

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    2 6
    نگران نباشید ،الان عزیزی خادم جون به اسکوچیچ دستور دعوت از چند بازیکن حکومتی استقلال رو میده تا بازی این تیم با هوادار لغو و در زمان مناسبی بازی برگزار میشه تا مبادا تیم حکومتی بازنده بشه .
  • محمدی گنبد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    1 6
    استقلالیها نامه آمرانه میزنن به لیگ و دستور میدن بازی رو لغو میکنن با ۱۷ پرس شیشلیک و نوشابه. غصه خوردین؟ تیمی که از مساویاش قادره سه امتیاز بگیره با بی پولی وزارتخوونه مربی خارجی و بازیکن اروپایی دو نفر میگیره هر بازی پنالتی به حد لازم یعنی در مواقع لزوم دو یا سه و شاید جهار پنالتی براش میگیرن. این که کاری نداره. اگه فرهاد بگه آره