راهکار پرسپولیس برای باز شدن فوری پنجره نقل و انتقالات

خبرورزشی:در حالی که پرسپولیسی‌ها شاد و خندان از پیروزی مقابل فولاد خوزستان بودند ناگهان خبر بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات این تیم همه را به شوک فرو برد!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برد این تیم مقابل فولاد در واکنش به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: هفته قبل پول را فرستادیم اما به جهت موانعی که بخاطر تحریم‌ها وجود دارد ظاهرا پول برگشته است و باز هم بنا شد ظرف فردا و پس فردا از یک راه دیگری که برایمان مشخص کرده‌اند انجام بدهیم.

او در پاسخ به اینکه آیا به باز شدن پنجره امیدوار هستند، بیان کرد: از نظر ما که مشکلی نیست. ما باید پول می‌دادیم که دادیم. حدود ۱۰۱ هزار پرداخت شد اما بخاطر موانعی که در جهت تحریم وجود دارد به مشکل خوردیم . به هر جهت پول را دادیم و...

شنیدیم پرسپولیس پول طلب اوساگونا از طریق قطر واریز کرده اند اما با توجه به تحریم‌ها این پول از بانک این کشور برگشت خورد.

حالا گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند از طریق بانکی در کشور ترکیه طلب این مهاجم آفریقایی را پرداخت و پنجره زمستانی خود را باز کند.

بیشتر بخوانید

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پارسا IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    1 0
    ای بابا اینم که اول کار دروغگو از کار در اومد! مگه ده روز قبل رفتن صدری نگفت پول اوساگونا رو سازمان لیگ پرداخت میکنه از دو تا از اعضای سازمان لیگ هم تو تلوزیون سوال شد تایید کردن از طلب پرسپولیس پرداخت میکنن .حالا این چرا میخواد با دروغ به اسم خودش تموم کنه داستان رو!!!