فروش ویژه مبل بادی کودک در نمایندگی اینتکس کالا

هر کودکی در دوران کودکی خود علاقه دارد، آنچه بزرگسالان انجام می‌دهند را تجربه کند و از این کار لذت می‌برد. به طول مثال حتما دیده‌اید که کودکان روی مبل‌ها می‌نشینند و سعی می‌کنند که پاهای خود را به زمین برسانند و با انجام این کار احساس می‌کنند که بزرگ شده‌اند.

استفاده کودکان از مبلمان‌های معمولی با توجه به ارتفاعی که دارند، می‌تواند خطراتی را برای آن‌ها به همراه داشته باشد به همین ترتیب باید برای آن‌ها مبلمانی متناسب با قدشان تهیه کرد تا هم بتوانند به راحتی روی آن نشسته و هم احساس خوبی برای آن‌ها به همراه داشته باشد. 

یکی از بهترین گزینه‌ها برای کودکان مبل بادی کودک است. این مدل مبل هم به راحتی قابل جابه‌جایی است و هم با تنوعی که در طرح و رنگ خود دارد، به خوبی پاسخگوی سلیقه تمام کودکان است. اگر شما هم قصد خرید مبل بادی برای کودک خود دارید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با مبل بادی کودک، ویژگی‌های آن و همچنین مدل‌های مختلف آشنا شوید تا بتوانید آسان‌تر تصمیم‌گیری کنید.

مبل بادی چیست؟

اگر از علاقه‌مندان محصولات بادی باشید به طور حتم می‌دانید که مبل بادی یکی از محبوب‌ترین محصولات است. این محصول از جنس قابل شستشو و مقاومی برخوردار است و به همین دلیل جایگزین مناسبی برای مبلمان‌های معمولی موجود در بازار است. مبل بادی در سایزها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود تا همه افراد در گروه‌های سنی مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. یکی از زیباترین و خاص‌ترین نوع از مبل‌های بادی موجود در بازار، مبل بادی کودک است که با طرح‌های شاد و متنوعی که دارد، مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. مبل بادی با برندهای متفاوتی تولید شده که یکی از شناخته شده‌ترین برندهای آن اینتکس است.

ویژگی‌های مبل بادی کودک

مبل بادی کودک دارای سایزهای مختلفی است به همین ترتیب امکانی را فراهم می‌آورد تا تمامی کودکان در گروه‌های سنی خود و متناسب با قد و وزن‌شان این محصول را تهیه کنند. این محصول از جنس پی‌ وی سی تهیه شده که با توجه به همین موضوع دارای ساختاری کاملا ضد حساسیت است و برای کودک خطری به همراه ندارد. خاصیت ضد آب بودن مبل بادی کودکان نیز باعث شده تا از این محصول بتوان در مکان‌های مختلف مانند استخر و حمام نیز استفاده کرد. مبل بادی کودک همچون هر محصول بادی دیگری به آسانی قابل جا به جایی است زیرا هم وزن بسیار سبکی دارد و هم به راحتی قابل نصب و اجرا است. این ویژگی مبل بادی این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید مبل کودک خود در هر جا و حتی در سفر همراه خود داشته باشید. نکته جالب توجه دیگر آن است که مبلمان بادی کودک هم با استفاده از پمپ‌های برقی و پمپ‌های دستی باد می‌شود.

مبل بادی کودک

راه اندازی و نصب مبلمان بادی کودک

برای نصب مبل بادی در ابتدا باید محل قرار گیری آن را مشخص کنید. سپس باید مبل را با دقت از بسته بندی خارج کرده و روی زمین پهن کنید. (به یاد داشته باشید که معمولا بسته بندی محصولات بادی با استفاده از چسب‌های شیشه‌ای بسته شده‌اند و برای باز کردن آن‌ها نیاز به استفاده از یک شی تیز خواهد بود که باید از تماس آن با محصول بادی جلوگیری کرد تا آسیبی به آن وارد نشود.) مبل های بادی معمولا دارای یک، دو یا حتی سه محفظه بادی هستند که در ابتدا بهتر است، قسمت اصلی را باد کنید و پس از آن محفظه‌های کوچکتر را باد کنید. همانطور که اشاره شد برای انجام این کار می‌توانید از پمپ باد دستی یا برقی استفاده کنید. استفاده از پمپ‌های برقی باعث افزایش سرعت العمل شما خواهد شد و خستگی به همراه ندارد. دریچه‌های تخلیه در سایزهای مختلف تولید شده‌اند که با توجه به سایز هر دریچه باید از تبدیل مناسبی استفاده شود. پس از قرار دادن تبدیل مورد نظر باد کردن را آغاز کنید ولی دقت کنید که میزان باد باید متعادل باشد زیرا هم باد کم و هم باد زیاد می‌تواند باعث آسیب به مبل شود.

روش‌های نگهداری از مبل بادی کودک

برای نگهداری از مبل بادی و اینکه بتوانید زمان طولانی‌تری از آن استفاده کنید، لازم است که نکاتی را بدانید که در ادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد:

  • تمیز نبودن محل استفاده: در صورتی که محل استفاده از مبل تمیز نباشد ممکن است یک شی تیز بسیار کوچک باعث صدمه دیدن بدنه مبل شود.
  • باد کردن بیش از حد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که ممکن است باعث  آسیب به لایه‌های داخلی یا ترکیدن بدنه مبل شود باد کردن بیش از اندازه آن است. با توجه به اهمیت این موضوع در هنگام باد کردن مبل حتما باید به میزان باد وارد شده به محصول بادی توجه کنید و در نظر داشته باشید که بدنه بیش از حد سفت نشده باشد. نکته جالب توجه آن است که پمپ‌های برقی با تغییر صدا هنگام باد شدن این هشدار را به کاربر می‌دهند که دیگر فضای باد داخلی پر شده و در صورت تمایل می‌توانید با پمپ باد دستی آن را باد کنید.
  • قرار گرفتن مقابل نور مستقیم خورشید: قرار گرفتن مبل بادی در مقابل نور مستقیم خورشید و خیس شدن و خشک شدن‌های مکرر آن ممکن است در آن پوسیدگی ایجاد کند. متاسفانه بروز چنین مشکلی برای مبل قابل تعمیر نخواهد بود و دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد. پس بهتر است در زمان استفاده به این نکته توجه کافی داشته باشید و بدنه مبل را چرب نگه دارید تا از پوسیدگی آن تا حد بسیاری جلوگیری شود.
  • پرش روی مبل: هرچند این مدل مبل برای کودکان طراحی شده و از استحکام بالایی برخوردار است ولی پریدن روی مبل و در اصل فشار به یک نقطه می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به مبل های بادی وارد کند. پریدن روی مبل باعث فشار به درزهای مبل و لایه های داخلی آن شده و پاره شدن آن را به همراه دارد و در صورت امکان تعمیر نیز هزینه آن به صرفه نخواهد بود.

مبل بادی کودک اینتکس

خرید مبل بادی کودک از اینتکس کالا

اینتکس کالا نماینده رسمی محصولات شرکت اینتکس در ایران است که تمامی محصولات این شرکت از جمله مبل بادی، استخر بادی، قایق بادی و … را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب ارائه می‌کند. با خرید مبل بادی کودک از فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا می‌توانید کالای مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و درب منزل تحویل بگیرید. با خرید مبل بادی کودک هدیه‌ای به یاد ماندنی به او بدهید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =