در این دوره از «خنداننده شو»، بچه‌ها قاعده بازی را یاد گرفته‌اند

امیرعلی نبویان، مجری «خنداننده شو»، می‌گوید در این دوره از برنامه، استرس بچه‌ها نسبت به صحنه از بین رفته و قاعده بازی را یاد گرفته‌اند و اجراها بهتر است.

مهسا بهادری: امیر علی نبویان، هنرمندی که اهالی تئاتر او را با نمایش‌هایی مثل «تناسخ ۳تا ۳۵ تومن» که روی صحنه برده، اهالی رادیو او را با برنامه «رادیو هفت»، طرفداران کتاب او را با «قصه‌های امیرعلی» و بیندگان تلویزیون این هنرمند را با اجراهای متنوع تلویزیونی به خاطر می‌آورند. هنرمندی که این روزها فصل سوم برنامه «خنداننده شو» را اجرا می‌کند و به زودی هم قرار است یک نمایش را روی صحنه ببرد. به بهانه اجرای امیرعلی نبویان در «خندوانه»، به گفت‌وگو با او پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

شما مجری فصل سوم «خنداننده شو» هستید، فکر می‌کنید اجراها تا چه اندازه رضایت بخش بودند؟

درباره «خنداننده شو ۳» باید بگویم، در دور مقدماتی توقعم از اجراها بالاتر بود، من به جز شش اجرا که اتفاقا یکی از آن‌ها هم حذف شد، خیلی رای اول دیگری نداشتم و به نظرم باقی افراد در یک سطح بودند. این دوره استرس بچه‌ها نسبت به صحنه از بین رفته و قاعده بازی را یاد گرفته‌اند و اجراها بهتر است.

یکی از کارهایی که به جذب مخاطب برای فصل هشتم «خندوانه» کمک کرد، شروع فصل سوم «خنداننده شو» بود اما یک نگاهی بیندازیم به فصل هفتم «خندوانه» که همراه با انتقاد بود، فکر می‌کنید، راه اندازی«خنداننده شو» به بازگشت مخاطبان کمک کرد؟

من خودم جزو مخاطب‌های همیشگی «خندوانه» هستم و به دلیل این‌که، خودم را بخشی از «خندوانه» می‌دانم، شاید قضاوتی که انجام می‌دهم خیلی منصفانه نباشد اما باید به تیم سازنده برنامه‌ای که با تماشاگر داخل استودیو سرپا است حق بدهیم. تماشاگر است که انرژی برنامه را بالا نگه می‌دارد، در شرایط کرونایی که تماشاگران باید با فاصله بیش‌تر می‌نشستند، تعدادشان کم‌تر بود، واکسیناسیون به صورت گسترده انجام نشده بود و همه نگران بودند، طبیعی بود که سطح انرژی برنامه کاهش پیدا کند، هرقدر هم که رامبد و تیم سازنده جلوی دوربین و پشت دوربین تلاش کنند، بازهم خواسته‌ای که ما از «خندوانه» داشتیم نمی‌توانست به صورت ۱۰۰ درصد برآورده شود، بنابراین انتقادها از فصل هفتم «خندوانه»، اگرچه به جا بود اما با در نظر نگرفتن چنین مسائلی انجام می‌شد.

حالا شرایط بهتر شده، تماشاگران واکسینه شدند، ماسک‌های خاصی طراحی شده است. البته این را هم فراموش نکنیم که «خنداننده شو» قرار بود در فصل قبلی اجرا شود و بخاطر کرونا به فصل هشتم افتاد، یعنی برنامه‌ریزی تیم سازنده به هم ریخت.

        بیش‌تر بخوانید:

         ◾️انتقاد امیرمهدی ژوله از اجراهای فصلِ سومِ «خنداننده‌شو»

         ◾️انتقاد از رای داورانِ «خنداننده شو۳»

        ◾️تعجب رامبدجوان و ژوله از نتایج «خنداننده شو»

باتوجه به حواشی و بازخوردها، به نظر می‌رسد که چند فصل ابتدایی برنامه، نسب به فصل‌های آخر، کیفیت ضعیف‌تری داشته و با استقبال عمومی کم‌تری مواجه شده است. موافق این موضوع هستید؟

شما زمانی می‌توانید این مقایسه را انجام دهید که یک برنامه از فصل یک را پخش کنید و با یک قسمت از فصل هشت مقایسه کنید و درباره آن نظر دهید. البته با یک برنامه هم نمی‌توان مقایسه انجام داد، به صورت رندم این کار باید انجام شود. در این‌صورت به شما قول می‌دهم این برنامه‌های اخیر، برنامه‌های قسمت اول را می‌بَرَد. موضوع تازگی هم به درستی مطرح می‌شود، اما تلاش تیم سازنده واقعا قابل ستایش است تا با بازی‌های متنوع این تازگی را به برنامه تزریق کند. تا کنون بیش از ۸۰۰ قسمت از برنامه «خندوانه» ساخته شده است، خب یک برنامه چند مهمان می‌تواند دعوت کند؟ سازنده چاره‌ای جز اینکه مهمان‌ها را دوباره جلوی دوربین بیاورد، ندارد. ممکن است این تکرار گاهی در ذوق مخاطب بزند اما ناگزیر است که این موضوع را بپذیرد. چون این برنامه قشرهای مختلفی از مهمانان را دعوت کرده است. نمی‌توانم بگویم با صحبت‌های شما مخالفم، اما از طرفی هم تلاش تیم سازنده را نگاه می‌کنم و می‌بینم که همه توانشان را روی تولید محتوای با کیفیت گذاشته‌اند.

کتابی جدید ننوشته‌اید یا نمایشی تازه روی صحنه نمی‌برید؟

یک نمایش داریم که آماده اجرا است منتهی به دلیل کرونا به تعویق افتاده، چون در یک بازه زمانی نمایش‌های زیادی روی صحنه نرفتند و حالا نمایش‌های زیادی متقاضی اجرا هستند و ما هم یکی از آن‌ها هستیم هر زمان که نوبتمان بشود اجرا می‌کنیم. یک کتاب جدید هم دارم به نام«کان لم یکن» که یک سال است چاپ شده اما بازهم بخاطر همین شرایط نتوانستیم برای آن جشن امضا بگیریم یا در نمایشگاه کتاب حاضر شویم. «کان لم یکن» یک کتاب طنز شبه سیاسی است و شوخی با یک جزیره ناشناخته و دربار آن است.

۵۸۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    همچینم تو چشم نیستی که از چشم بیوفتی، الانم فکر کردم یه کمدین معروفه که اومدم خبر رو خوندم
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      چشم نخوری بی مزه از خود راضی/
  • مسعود IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    یکی از مزخرفترین برنامه هاس..واقعا نمیدونم چطور میشه خندید به اینا
    • پارسا IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      92 21
      الان چ ربطی داره خودشون اول برنامه میگن کپیه همه جا کپی میکنه اینا هم میکنن در ضمن اون میگه سبکش ب من نمیخوره چ ربطی ب بد بودن برنامه داره؟ خیلی هم برنامه خوبیه
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      1 0
      از افسردگی همیشگی لذت ببرید
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    آفرین؛ آدم باهوشی هستید. هم باهوش و هم با متانت کامل و با یک نمک دلچسب برنامه خندوانه رو در بخش خنداننده شو اجرا کردید.
  • مهدی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    احسنت . برنامه کامل کپی شده از شبکه های خارجی مثل دیگر کپی ها(شام ایرانی ، عصر جدید ، و ............ ) و یک برنامه کامل بی محتوا با کارهای تکراری و لوس . واقعا میشد این برنامه بهتر ساخته بشه و بهتر از این هم باشد و حتی از نمونه کپی شده خارجی آن هم بهتر باشد ولی فقط در حد ارائه یک برنامه با رویکرد کپی کردن بسیار خشک و بی روح
    • ستایش IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      15 66
      آفرین
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    نکشیمون تو چشم !!!!
  • حامی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    از چشم مردم میافتادی مگه تو چشم مردمی اصلا شما؟ شما بخاطر بروروی خوبت واحتمالا روابطی که داری اومدی و شدی مجری
  • h IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    91 45
    سطح اجرای شرکت کننده ها خیلی بالاتر از ازجرای نبویان و رامبد جوان
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    مگه تو چشم هستی؟!!!!؟؟
  • حبیب IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    77 46
    آدم معقول و متین در خندوانه هم خوب اجرا می کنه
  • ali IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    63 30
    چشم نخوری انقدر تو چشم مردمی
  • ستایش IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    57 22
    خیلی کار خوبی کردید این،وری سنگین تر هستید
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    59 51
    خودتو زیادی تحویل گرفتی ،اول ببین کسی بهت توجه میکنه بعد صحبت از چشم افتادن کن
  • ستایش عارفیان IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    خیلی هم عالی واقعا برنامه جوکر مزخرف هست شما در خندوانه خیلی خوب اجرا کردید و خیلی بانمک هستید
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 0
      هم خندوانه و هم جوکر ، هر دو برنامه های خوبی هستند
  • مرتضی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    36 18
    کی میره اینهمه راه رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ل IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    79 52
    خداییش الانم کی تو رو میشناسه که بخای از چشم بیوفتی یا نه
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    55 30
    یعنی چی،من که اصلا متوجه نمیشک این آقا چی میگه،الان همه قسمت های این سریال و دیدم خیلی هم عالی بوده وهیچ کسی هم از نظر من سبک نشده چون هنرشون رو به این سبک هم نشون میدن جناب آقای نبویان!!!
  • علیرضا IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    71 28
    این کیه اصلاً
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    38 49
    آفرین به آقای نقویان واقعادجنس ایشون نه مناسب جوکر شو هست و نه مناسب خنداننده شدن ایشون خیلی جدی و در عین حال لطیف و نکته سنج و طناز هستند اما نه استنداپ کمدین و نه از نوع جوکر شو،به نظر من آقای ژوله هم نباید می رفتن جوکر شو به عنوان مهمان.
  • یه ناشناس IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    12 18
    سخنانشون عالی بود ... من همیشه از طرفدارای پروپا قرصشونم ... موفق باشه
  • ع ا IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    2 1
    بسیار کار درستی کردند،هنرمند محبوب