علی دایی همیشه دلش می خواست با یک نفر هم اتاق شود

خبر ورزشی نوشت:بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی مقابل تیم عراق همیشه برای ما سخت بوده و هیچ زمان این تیم حریف را دست کم نگرفته ایم و این بار هم باید با تمام قدرت به میدان برویم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی این هفته و هفته آینده باید به ترتیب مقابل عراق و امارات به میدان برود. دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق شب قبل از اولین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند(۸بهمن ۱۳۹۹) برگزار می شود که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت. محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره بازی ایران و عراق، حضور بانوان در استادیوم و خاطرات مهرداد میناوند اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم ملی مان مقابل عراق را چطور پیش بینی میکنید؟

بازی مقابل عراق همیشه برای ما سخت و دشوار بوده و این به خاطر شرایط بازی این تیم است که خیلی شبیه خود ماست. ما هرگز عراق را دست کم نگرفته ایم و این بار هم با وجود برد خوبی که در دور رفت داشتیم این تیم را دست کم نخواهیم گرفتم. البته شنیدیم که تعدادی از بازیکنان ملی پوش مان هم دچار بیماری کرونا شده اند و برخی هم نمی توانند به تهران بیایند که این هم باعث ناراحتی همه ما شد. نفراتی مثل احسان حاج صفی، سردار آزمون، احمد نوراللهی و اللهیار صیادمنش.

به نظرتان در نبود این نفرات تیم ملی ما مقابل عراق به مشکل می‌خورد؟

امیدوارم که این گونه نباشد. البته همه این بازیکنان جزو نفرات تاثیرگذار در تیم ملی هستند اما خوشبختانه نیمکت ذخیره تیم ایران اینقدر پرمهره هست که بتوانیم نفرات جایگزین را برای این دیدار داشته باشیم. گرچه خیلی بهتر می شد که بتوانیم با تمام نفرات اصلی به میدان برویم. نتیجه این بازی برای ما خیلی مهم است تا انشالله بتوانیم یک صعود مقتدرانه به جام جهانی را تجربه کنیم. قطعا آقای اسکوچیچ و همکارانشان بهترین تدابیر تاکتیکی را برای این مسابقه در نظر خواهد گرفت.

حضور تماشاگران به ویژه بانوان در این بازی را چطور ارزیابی می کنید؟

من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و فکر می کنم اینقدر شرایط کشورمان مهیا باشد که بتوانیم در مجامع عمومی مثل استادیوم ها، مرد و زن کنار هم بنشینیم و مسابقات را نگاه کنیم. حالا وقت آن رسیده که ما دست خواهر، مادر و فرزندانم را بگیریم و راحت به استادیوم برویم.

بیشتر بخوانید

علی دایی همیشه دلش می خواست با یک نفر هم اتاق شود

می دانید که این بازی در تاریخ هفتم بهمن، شب قبل از سالگرد درگذشت مهرداد میناوند است؟

بله و واقعاً از این بابت متاسفم! اتفاقاً به همراه یکی دو تن از دوستان به همین منظور با دیدار خانواده مهرداد میناوند رفتیم. مهرداد جزو نفرات بی نظیر جمع فوتبالی های زمان خودش بود. علی انصاریان عزیز هم یکی از ستاره های فراموش نشدنی فوتبال است. ولی مهرداد به لحاظ روحی و روانی شرایط دیگری را برای تیم ملی ایجاد می کرد. یادم هست در همه مسافرت ها شرط علی دایی این بود که حتماً باید با مهرداد میناوند هم اتاق باشد. دوست داشت همیشه کنار مهرداد باشد. جدایی از این عزیزان برای ما خیلی سخت بود و عجیب که به سرعت یکسال از سفر ابدی شان گذشت.

حرف باقیمانده؟

برای همه بیماران کرونایی آرزوی سلامتی دارم. به ویژه بچه های فوتبالی که شنیدم این روزها، هم در اردوی تیم استقلال و هم در اردوی تیم ملی و هم در تیم عراق تعدادی را گرفتار کرده است. فرقی نمی‌کند، این بیماری برای همه سخت و خطرناک است. امیدوارم همه بیماران هر چه زودتر بهبودی کامل را به دست بیاورند و با سلامتی کامل به کار زندگی شان برگردند.

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =