مرکز شکایت کلاهبرداری ارز دیجیتال معرفی شد

با افزایش نفوذ ارز دیجیتال در سراسر جهان، در مقابل نیز شاهد کلاهبرداری‌های مختلف در این بازار هستیم. بازار ارز دیجیتال هم مانند سایر سرمایه‌گذاری‌ها دارای خطرات زیادی بوده و افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند همیشه نگرانی‌هایی بابت کلاهبرداری‌ها و سرقت‌های انجام شده دارند.

 باتوجه به افزایش سرقت و کلاهبرداری ارز دیجیتال، گروه وکلای دیوان سالار به عنوان مرکزی توسط وکلای پایه یک دادگستری متخصص در بازار ارز دیجیتال تشکیل گردید، تا به صورت تخصصی خدمات وکالت و مشاوره ارز دیجیتال ارائه دهد و در جهت احقاق حقوق مال‌باختگان اقدام کند.

این گروه متشکل از وکلایی خبره، ماهر و متخصص در زمینه کریپتوکارنسی، از جمله پرونده های سرقت و کلاهبرداری ارز دیجیتال گرد هم آمده اند تا در خدمت مراجعه کنندگان عزیز برای پیگیری و بازگشت سرمایه از دست رفته آن ها باشند.

لازم به ذکر است در حال حاضر نیز در این مرکز، تعداد زیادی پرونده ارز دیجیتال از جمله پرونده کثیرالشاکی کلاهبردار معروف اینستاگرامی در جریان است. اگر شما یا اطرافیانتان نیز از جمله زیان‌دیده‌گان چنین پرونده هایی هستید، از طریق تماس با شماره های اعلام شده در وبسایت گروه وکلای دیوان سالار به نشانی divansalar.org، جهت ثبت شکایت اقدام نمایید.

همینطور به افرادی که قصد ورود به بازار ارز دیجیتال با مبالغ بالا را دارند توصیه می شود قبل از هرگونه اقدامی با مشورت یک وکیل ارز دیجیتال و زیر نظر او تصمیم گیری کنند.

گروه وکلای دیوان سالار، با همکاری تعدادی وکیل پایه یک دادگستری که در زمینه ارز دیجیتال تخصص دارند، می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و در صورت ایجاد هر گونه مشکلی در زمینه ارز دیجیتال و کلاهبرداری در این بازار به شما کمک کند. در ادامه به بررسی دقیق موضوع کلاهبرداری ارز دیجیتال و معرفی مرکز شکایت از کلاهبرداری ارز دیجیتال می‌پردازیم.

انواع خدمات وکیل ارز دیجیتال گروه وکلای دیوان سالار

با کمک این مجموعه، شما می‌توانید در تمامی موارد مربوط به ارز دیجیتال، اقدامات قانونی لازم را انجام داده یا از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید:

  • کلاهبرداری ارز دیجیتال
  • شکایت از صرافی ارز دیجیتال
  • فروش توکن های بی ارزش
  • سرقت ارز دیجیتال
  • شرکت های پانزی
  • ربات های کلاهبردار
  • شکایت از صرافی های تلگرامی
  • و ...

روش‌های رایج کلاهبرداری ارز دیجیتال

در بازار ارز دیجیتال که امروزه کاربران زیادی را جذب خود کرده است، راه‌های مختلفی برای سرقت و کلاهبرداری وجود دارد. افراد تازه واردی که بدون داشتن اطلاعات کافی وارد این حوزه می‌شوند بیشتر دچار این مشکلات شده و درنتیجه، بیشتر نیاز به کمک پیدا می‌کنند. اما در مقابل افراد باتجربه در این زمینه هم ممکن است به دلیل طمع زیاد به سودجویان اجازه‌ی فعالیت و کلاهبرداری بدهند.

نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که تمام کلاهبرداری‌ها و سرقت‌های احتمالی در این بازار به شکل کاملاً تخصصی و حقوقی پیگیری خواهند شد؛ کافی است برای پیگیری درست به یک وکیل ارز دیجیتال با تجربه و مهارت کافی مراجعه کنید. در ادامه به معرفی چند نمونه از روش‌های رایج کلاهبرداری ارز دیجیتال می‌پردازیم.

سرقت و کلاهبرداری ارز دیجیتال

طرح پانزی یا ponzi scheme

یکی از روش‌های کلاهبرداری در بازار ارز دیجیتال طرح پانزی است که در آن یک فرد یا یک گروه خاص با دادن پیشنهادهای مختلف اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. پیشنهاد این گروه از افراد معمولاً به این گونه است که سرمایه‌ی شما را می‌گیرند و در مقابل هر ماه درصد مشخصی از کل سرمایه را به عنوان سود تضمینی به شما پرداخت می‌کنند.

کیف پول‌ها و صرافی‌های تقلبی

کیف پول ارز دیجیتال یکی از نیازهای اصلی افرادی است که در این بازار مشغول به کار هستند. در راستای همین نیاز به کیف پول و خرید از صرافی‌ها، ممکن است کلاهبرداری‌های زیادی انجام شود؛ به این صورت که کلاهبرداران سایت‌هایی مشابه سایت‌های اصلی صرافی‌ها می‌سازند و با طراحی یک درگاه پرداختی شبیه به نمونه‌ی اصلی، تمام سرمایه‌ی افراد را به تاراج می‌برند. در صورت وقوع این اتفاق اولین کاری که باید انجام داد مراجعه به یک وکیل ارز دیجیتال است.

فروش توکن بی‌ارزش

یکی از رایج‌ترین انواع کلاهبرداری ارز دیجیتال، فروش توکن‌های بی‌ارزش است. اصطلاح شت کوین به رمز ارزی اختصاص داده می‌شود که نام آشنایی ندارند اما ممکن است به شکلی باورنکردنی ارزشمند شوند. افرادی که به شکل تخصصی علم این کار را دارند در مدت زمانی کم می‌توانند تعداد زیادی توکن بسازند؛ بنابراین افراد سودجو به ساخت توکن‌های بی‌ارزش می‌پردازند و با ایجاد نوسانات قیمتی دروغین آن‌ها را به قیمت‌های بالایی می‌فروشند.

اهدای ارز دیجیتال رایگان

به طور کلی اهدای پول به شکلی رایگان امری خنده‌دار و کاملاً دروغین است؛ حال فرقی ندارد که این پول مجازی یا واقعی باشد. متأسفانه برخی افراد سودجو با دادن وعده‌هایی دروغین به افراد ناشی فعال در بازار ارز دیجیتال، اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها می‌کنند. به این صورت که اعلام می‌کنند در ازای پرداخت مقدار مشخصی پول واقعی، چند برابر آن ارز دیجیتال به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

ممکن است در ابتدا داستان کمی ساده به نظر بیاید اما افراد زیادی از این طریق در دام کلاهبرداران افتاده‌اند. در صورت وقوع اتفاقات این چنینی می‌توانید سریعا به مرکز پیگیری کلاهبرداری ارز دیجیتال و یکی از وکلای با تجربه‌ی گروه وکلای دیوان سالار مراجعه کنید.

لزوم وکیل ارز دیجیتال برای پیگیری کلاهبرداری در این بازار

انواع مختلف کلاهبرداری و سرقتی که در بازار ارز دیجیتال انجام می‌شود را می‌توان از راه‌های قانونی و با روش‌های تخصصی توسط وکیل‌های باتجربه و متخصص در این زمینه پیگیری کرد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، کلاهبرداری‌ها معمولاً زمانی اتفاق می‌افتند که افراد دارای اطلاعات کافی در زمینه‌ی مورد نظر نیستند و به شکلی ناشیانه عمل می‌کنند و در نهایت متضرر می‌شوند. علاوه بر این در بسیاری از مواقع دیگر ممکن است افرادی که سال‌های سال در حال فعالیت در بازار ارز دیجیتال هستند هم درگیر داستان سرقت و کلاهبرداری شوند و علت آن تنها طمع و حرص آن افراد است.

وجود یک وکیل پایه یک دادگستری باتجربه که در زمینه بازار ارز دیجیتال تخصص داشته باشد برای پیگیری کلاهبرداری‌های این بازار کاملاً ضروری است. مراجعه به سایت گروه وکلای دیوان سالار به عنوان مرکز پیگیری کلاهبرداری ارز دیجیتال نیز می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

ثبت شکایت ارز دیجیتال در سایت دیوان سالار

با توجه به درآمد خوبی که بازار ارز دیجیتال دارد کاملاً طبیعی است که روزبه‌روز تعداد طرفداران آن نیز بیشتر شود. زمانی که فعالیت و تعداد معاملات در یک بازار زیاد می‌شود طبیعتاً بیشتر از قبل مورد توجه افراد سودجو و کلاهبرداران قرار می‌گیرد. به همین دلیل است که امروزه شاهد تعداد زیادی از موارد مختلف کلاهبرداری و سرقت در بازار ارز دیجیتال هستیم.

پیگیری این کلاهبرداری‌ها هم مانند سایر موارد و مشکلات مالی، زیر نظر یک وکیل متخصص پایه یک دادگستری انجام شده و تمام مراحل حقوقی آن به درستی طی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و اعطای وکالت در زمینه ارز دیجیتال، به وبسایت گروه وکلای دیوان سالار به نشانی divansalar.org مراجعه کرده و با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید تا به کمک کارشناسان و وکیل حوزه ارز دیجیتال، مشکل پیش آمده را از راهی درست پیگیری کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =